ایسنا نوشت:

کشتی کمک‌های ایران به مردم یمن در بندر جیبوتی پهلو گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،خبرنگار اعزامی العالم در کشتی کمکهای ایران به مردم یمن شب گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با این شبکه گفت : درحال حاضر کشتی در بندر جیبوتی پهلو گرفته است و ما در بندر جیبوتی حضور داریم ، در این لحظات ما در اولین مراحل ورود به بندر جیبوتی قرار داریم.

وی ادامه داد: اخبار متناقضی درباره مسئله ورود ما به جیبوتی وجود دارد ، گفته می‌شود که این کشتی مورد بازرسی سازمان امداد رسانی بین‌المللی و سازمان ملل متحد قرار می‌گیرد تا حسن نیت جمهوری اسلامی ایران ثابت شود که این کشتی تنها مواد مورد نیاز مردم یمن را حمل می کند و پس از آن به مسیر خود تا بندر حدیده ادامه خواهد داد.

پس از آنکه عربستان سعودی از ورود این کشتی و ورود هواپیماهای ایرانی به یمن جلوگیری کرد این کمکها در جیبوتی تحویل داده می شود تا سازمانهای امدادرسان بین المللی و صلیب سرخ آن را از جیبوتی به یمن منتقل کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    19 3
    خوب شما که میخواستید آخرش از موضعتون کوتاه بیاید چرا از اول شاخ و شونه کشیدید؟به این میگن خود زنی
  • محمود IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 0
    از اولش هم اهل فن میدانستند فقط توپ و تشر است... با یکی دو تا ناو وصله پینه ای که نمیتوانند مقابل ناو های مسلح غربی ایستادگی کنند... در بندر عباس آب با شدت بسیار پایین جاریست، نان دو برار گران شده و گوشت و مرغ هم یخ زده مال یکسال پیش رو به مردم میخورانند با قیمت بالا...در هوای 50 درجه قیمت برق هم افزایش پیدا کرده حتمآباید رو به قبله شویم تا کشتی های نجات به مردم خودمان برسد.؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    ظاهرا دوستان در جریان نیستند که نمایندگی دولت یمن در سازمان ملل بیانیه داد و از ایران خواست کشتی ایران شاهد به یمن نرود و مسئولیت هر اتفاقی را بر عهده ما گذاشت. طبیعی است در این حالت ما نمی توانستیم به یمن برویم.
  • علی اردبیلی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    10 2
    بهترین و بی درد سر ترین و بی خرج ترین و کم تلفات ترین جنگ در جهان را ایران بعد از انقلاب اختراع کرد و آن هم جنگ شعاری علیه دشمنان است مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیش مرگ بر شوروی مرگ بر فرانسه مرگ بر صدام مرگ بر آل سعود
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    9 0
    چرا در جیبوتی مگر قرار نبود مستقیما به یمن برود
  • اهوازی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 1
    عجب مردمی ما داریم وقتی در حال حرکت بود میخواستند که مقامات دست از لجبازی بردارند و همان کاری را بکنند که همه می کنند حالا که تصمیم منطقی گرفتند یک جوره دیگه طلبکارند