هیات رییسه ی دانشگاه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، فداکاری های پاسداران، جانبازان و ایثارگران را موجب به بار نشستن نهال نوپای انقلاب اسلامی دانست.

 

        به گزارش خبرگزاری خبر انلاین به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام علیک أیهاالعبد الصالح المطیع لله و لرسوله و لأمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین علیهم السلام

       یکی از ثمرات مبارک انقلاب اسلامي، گردهمایی مردان و زنان متعهد و جوانان پرشور و انقلابي اين مرز و بوم بود كه برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، به فرمان رهبر و مقتدایشان در قالب نهاد سپاه پاسداران به ميدان هاي جنگ رفتند. نهادی که پس از انقلاب و در دشوارترین بحران‌ها، نجات‌بخش ایران اسلامی بود و هنوز هم با اقتدار و صلابت در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

       بدون ترديد نقش سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و حضور آنان در نبرد حق عليه باطل همراه با دليرمردان ارتشي و ساير نيروهاي مسلح را نمي‌توان به فراموشي سپرد. امروز نيز اين نهاد انقلابي به عنوان يكي از اركان مهم دفاعي نظام اسلامي در سايه رهبري‌هاي مدبرانه حضرت آيت ا... خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي و فرماندهي معظم كل قوا با اقتدار و آگاهي در حفظ و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در برابر زياده‌خواهي استكبار جهاني، تلاشي تحسين برانگيز را به نمايش مي گذارند.


       جانبازان عزيز نيز با تأسي به آموزگار عشق و ايثار، جانباز دشت كربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، همچون نگيني درخشان بر تارك انقلاب اسلامي مي‌درخشند اين عزيزان با نثار بخشي از وجود خويش نزد ملت قدرشناس ايران اسلامي به الگوهاي صبر، ايثار و شجاعت تبديل شده‌اند.


       هيات رييسه ي دانشگاه مازندران با تاکيد بر وجود ارزش هاي والاي اسلامي و انقلابي در جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس تجلي يافت، ادامه راه آنان را ضروري دانست و ضمن پاسداشت همه فداکاری‌ها و مجاهدت‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و نیز جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان، اعیاد خجسته شعبانیه( سالروز ولادت باسعادت امام حسين(ع) و روز پاسدار، سالروز ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و سالروز ولادت حضرت امام سجاد(ع) را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، ملت قهرمان ایران، پاسداران، جانبازان و آزادگان سرافراز ، تبریک و تهنیت مي گويد.

هيات رييسه ي دانشگاه مازندران

                                                                                                                  روابط عمومي دانشگاه مازندران

                                                                                                                  امور رسانه هاي گروهي

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =