ایسنا نوشت:

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: باید تلاش کنیم دولت روحانی هشت ساله شود. رسول منتجب‌نیا در سخنانی به مناسبت سالروز دوم خرداد 76 در دانشکده حقوق دانشگاه اسلامی مشهد گفت: همان طور که از لفظ اصلاحات بر می‌آید این واژه در برابر براندازی، ساختارشکنی و نادیده گرفتن واقعیت‌ها و حقیقت‌هاست، زمانی که وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله دارد اصلاحات تلاش می‌کند وضعیت موجود را به مطلوب نزدیک کند. اصلاحات واژه‌ای است که در قرآن کریم، کلام پیامبر و فرمایشات علی ابن ابی طالب(ع) تکرار شده است.

منتجب نیا ادامه داد: اصلاحات منطبق با عقل، منطق و شرع اسلام است و جریانی است که می‌خواهد برنامه‌های ناقص را تکمیل کند و افراد نالایق را به افرادی شایسته تبدیل کند و باندبازی را به شایسته سالاری مبدل کند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: روحانی کاندیدای منحصر به فرد اصلاح طلبان و مورد حمایت آنان بوده و اکنون نیز هست، گاهی عده‌ای تصور می‌کنند که شعار اعتدال‌گرایی موازی با اصلاحات است و یا اینکه این شعار، شعاری جدید است در حالی که اصلاحات یک جریان تاریخی است که با افراط گرایی و تفریط‌گرایی فاصله داشته است، همیشه به دنبال عقلانیت بوده است، جریان اعتدال یک جریان خاص نیست بلکه یک شیوه و روش است که اصلاح طلبان بر روی آن پافشاری می کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =