نظر کاربران خبرآنلاین درباره مهران دوستی / شعرهایت را که خواهد خواند؟

خبر درگذشت مهران دوستی گوینده رادیو صبح روز شنبه دوم خرداد 1394 دوستداران و شنوندگان برنامه‌هایش را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری خبرآنلاین در یک نظرخواهی از کاربران خواست تا نطر خود را در مورد زنده‌یاد دوستی ابراز کنند. بیش از 240 نظر قابل انتشار برای این خبر منتشر شده است که بیشتر آن‌ها شامل خاطرات دوستداران زنده یاد دوستی از شنیدن صدای اوست.

کاربری بنام سورنا سحرخیز نوشت: «مردن اگرناحق اگر حق است باور نمی کردم به این زودی... ای آخرین فانوس دریایی تو ناخدا خورشید من بودی باور نمی کردم تورا روزی باور نمی کردم تو را یک شب یعنی دعاها بی اثر بودند ؟ بیهوده بود امید بهبودی؟ پس شعر هایت را که خواهد خواند ؟...پس حرف هایت را که خواهد زد؟... پس آن غزل های سلیمانی ؟...پس لهجه ات ، آن لحن داوودی ؟.... باشد برو ..ای کاش که آن سو زیباتر از این سوی پل باشد این سو که مثل صخره ها یک عمر از سایش امواج فرسودی............»

کاربری که نام خود را ذکر نکرده نوشت: «وطنش رو تابلو دوست داشت وقتی تو محرم از امام حسین(ع) حرف می‌زد تابلو عاشقش بود.با صداش خیییییییییییییییلی خاطره داریم. کافه رادیو اصلا بدون مهران دوستی غریبه است. یکی از دوست داشتنی ترین گوینده های رادیو از بین ما رفت.خوشا به سعادتش روز ولادت آقا ابوالفضلع شب آزادی خرمشهری که از ته دل دوستش داشت.خوشا به سعادتش.»

رهام اظهار کرد: «سلام عمو مهران چه کردی با دلها خدا رحمتت کنه دیگر پخش رادیو و ساختمان شهدا رادیو و استودیو هاش صفایی نداره یادت همیشه در قلبم زنده است . عمو مهران میخوام تکه کلام خودت را تکرار کنم مخلصییم مخلص.»

سیامک نیز نظر خود را چنین مطرح کرد:«اولین بار بود برای کسی که فقط صداشو هر روز می‌شنیدم و هیچ آشنایی دیگری با او نداشتم گریستم. برنامه کافه رادیو با صدای گرم او از دیدگاه من عالی بود. خدا بیارمرزدش. روحش شاد»

آریا عنوان کرد:« با این که می دانیم مرگ حق است. اما بعضی ها را دوست نداریم هرگز از دست بدهیم. آقای دوستی یکی از این بزرگواران بودند. سالهاست که من به شوق صدایی که برای ایران میتپید رادیو جوان را راس ساعت 3 گوش می دادم و نمیدانم زین پس چ باید کرد. روحشان شاد و قرین آرامش»

کاربر دیگری که نام خود را ذکر نکرده نیز نوشت:«من صداي ايشون رو فراموش نمي كنم وقتي كه در بعد از ظهر روز دور دوم انتخابات رياست جمهوري سال 84 هي اعلام ميكرد: "اي مردم ازموده را ازمودن خطاست" در مورد خودشيفته بودن يا نبودنش هم بهتره يا از همكارهاي مستقيمش سوال كنيد يا ازخانوم هايي كه ايشون ازشون تست صدا مي كرفت.»

محمود نیز درباره زنده‌یاد دوستی نوشت: «خداحافظ ای رفیق... نوجوانی و جوانی من گره خورده است با صدای مهران دوستی عزیز... با بغض فراوان تنها می توانم بگویم خداحافظ ای رفیق دوست داشتنی، همیشه صدایت در خاطرات من جاودانه خواهد ماند...»

امیر نیز نوشت:« آخی که بعد از صدای استاد احمدی عاشق صداش بودم . این جمله اش که چند روز پیش تو کافه رادیو گفت هنوز تو گوشم هست که برای خرمشهریها میگفت: مسولان عزیز مردم خرمشهر بیشتر از یک روز جشن برا یادروز فتح خرمشهر به آب سالم نیاز دارند و باید به فکر آبادانی خرمشهر بود نه برگزاری جشن یک روزه فتح خرمشهر.»

سوسن  خاطره خود را از شنیدن صدای دوستی چنین بیان کرد:« دبیرستان که می رفتم هر روز عاشق این جمله خداحافظی برنامه مجله بامدادی بودم که آقای مهران دوستی با صدای گرم و پر از احساسش می گفت " قربون شما ملت ایران، قربون شما جوونای ایران، یا علی مدد خداحافظ". و من چه احساس خوبی پیدا می کردم که مخاطب این جمله هام. دلم گرفت از کوچ کردن انسانی که روزهای زیادی از جوانی و نوجوانی من با برنامه های رادیو جوانی گذشت که گوینده اش بود.»

کاربری به نام احمد آقابابانتاج نیز نوشت: « آرام و دوست داشتنی. روحت شاد مهران عزیز روزهای نوجوانی و جوانیم را با صدای زیبا آرام و با حرارتت گذراندم. خبر هجرت روحت به دیار باقی در صبح دومین روز خرداد 94 سردی وصف نشدنی را بر قلبم نشانده است...»

مجید نیز نوشت: «خدا رحمتش كند صداي بي نظيري داشت و روحيه بسيار شاد، همين ديشب بود كه برنامه راديويي در شبكه جوان بصورت زنده اجرا مي كرد و واقعا شوك بزرگي بود وقتي شنيدم فوت كرده اند. فكر نمي كنم كسي بتواند جاي ايشان در كافه راديو را بگيرد يادش گرامي باد»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    23 0
    من چهارشنبه صبح ها که از خواب بلند میشدم با ذوق این از خواب بیدار میشدم که ساعت ده شود رادیو بیام را بگیرم تا برنامه ایشان شروع شود . ووقتی برنامه ایشان شروع میشد من احساس میکردم دیگر هیچ مشکلی در دنیا وجود ندارد چون هم ادم مطلعی بودند و برنامه شان محتوا داشت و هم اینکه خیلی با انرزی صحبت میکردند سرشار از امید به اینده . وقتی خبر فوت ایشان را شنیدم خیلی متاثر شدم.
  • فاطمه IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    4 0
    به عنوان یه دهه شصتی یه بار دیگه احساس ناامیدی کردم مرگ نوستالژی ها و خاطراتی که فکر می کنی دلخوشی زندگی ات هستن . خدا روح مهران دوستی عزیز، پدر قصه گوی ما مرحوم مرتضی احمدی و همه این عزیزانی که نمی تونم اسم همشون رو ببرم بیامرزه. تا ابد دوستشون داریم به خاطر همه حس های خوبی که بهمون دادن.
  • بی نام EU ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    3 0
    خدا بیامرزدش