ادعای برخی افراد در باره قهرمانی سپاهان به جوک شبیه است

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: اخیرا یک ادعای خنده دار مطرح کرده‌اند که یک نفر از اصفهان مامور شده است که به تبریز برود و شایعه تساوی بازی سپاهان را در بازی تراکتورسازی و نفت مطرح کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، رحمان احمدی در خصوص قهرمانی این تیم و شایعات مربوط به بازی تراکتورسازی و نفت تهران به ایسنا گفت: قبل از هر چیز قهرمانی تیم محبوبم سپاهان را به تمام مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه بی انصافی محض است که یک عده سعی دارند قهرمانی سپاهان را لوث کنند، افزود: اخیرا یک ادعای خنده دار مطرح کرده‌اند که یک نفر از اصفهان مامور شده است که به تبریز برود و شایعه تساوی بازی سپاهان را در آنجا مطرح کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: در شان باشگاه بزرگ سپاهان که سابقه قهرمانی‌های متعددی دارد نیست که دست به این کارهای بچه گانه بزند. سپاهان با شایستگی قهرمان شد و اصلا این تیم کمبود قهرمانی ندارد.

وی با بیان اینکه این تیم شخصیت قهرمانی دارد، گفت: سپاهان در 14 دوره لیگ برتر 9 قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده است و همیشه به توانایی‌های خود متکی بوده است.

احمدی با اشاره به اینکه سرنوشت قهرمانی در دستان تیم تراکتورسازی بود و البته نفت هم همین شرایط را داشت، تصریح کرد: تراکتورسازی 3 بر یک جلو بود و باید نتیجه را حفظ می‌کرد، اما خودشان نتوانستند بازی برده را نگه دارند بنابر‌این برخی افراد سعی نکنند به شعور مردم تبریز توهین کنند و قهرمانی سپاهان را زیر سئوال ببرند.

وی خاطرنشان‌کرد: در قهرمانی سپاهان عوامل متعددی نقش داشتند و تلاش بی وقفه کادر فنی و بازیکنان و البته اضافه شدن محرم نویدکیا به تیم تاثیر بسزایی در روند رو به جلوی سپاهان داشت که در نهایت به قهرمانی منجر شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه قراردادم با سپاهان به اتمام رسیده است، افزود: دوست دارم در این تیم بمانم که البته به نظر باشگاه و کادر فنی بستگی دارد، هر چه قسمت باشد همان می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =