سمینار آشنایی با راهکارهای موفقیت در ثروت آفرینی

به خاطر خلاء هایی که در زمینه مدیریت و توسعه کار در استان البرز وجود دارد، موسسه آموزش عالی چاوش اقدام به برگزاری همایشی در مورد راهکارهای موفقیت در ثروت آفرینی با هدف تحلیل و آنالیز مشکلات و ارائه راه حل های جامع و کاربردی در این حوزه نمود. فرزین اشرفی مدیریت اجرایی این موسسه خلاصه مختصری از روز همایش می دهد که به شرح زیر می باشد:

مهدی لاهوتی خبرآنلاین - البرز: در این مراسم محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در مورد مدیریت و عدم ثبات در این حوزه سخن گفت و افزود: در دولت قبل سازمان برنامه ریزی که یکی از رکن های اصلی مدیریت بود، از بین بردند و خوشبختانه دولت جدید با رویکرد مدرنی که نسبت به مدیریت داشت این سازمان را احیا کرده و کمک شایانی در این زمینه به پیشبرد مدیریت بطور موثر و کارا نمود.
در ادامه ادیب اصفهانی، تحلیل گروه اقتصادان برجسته اقتصاد و بهره وری را مورد انتقاد قرار داد و نقد شدیدی به میزان بهره وری و کار در ارگان های دولتی و صنعتی داشت.
همچنین در ادامه مراسم فخار کارآفرین نمونه و صاحب رستوران های زنجیره ای "پدر خوب"، تاریخچه مختصری از زندگی خود و چگونگی موفقیت در حوزه کاری خود را بیان کرد.
و در ادامه مراسم کامران صحت از مشاوران برجسته کشوری سخن گفت و نقش مهم کارمندان در توسعه و پیشبرد اهداف یک سازمان را بیان کرد و به تحلیل هوش در سر زمینه هوش استعدادی، تجاری و هیجان پرداخت.
فرزین اشرفی هدف از برگزاری این همایش ها را در چهار قالب بیان کرد که شامل موارد ذیل می باشد: ایجاد کلاس های متفاوت در استان، آنالیز عدم موفقیت سازمان و بنگاههای اقتصادی در زمینه توسعه و درآمدزای، چرا قسمت CRM اکثر سازمان ها فعال نیست و بحث ایجاد روش های خلاقانه است که از خلاقیت شرکت هیوندای در زمان رکود سخن گفت.
وی ادامه داد: با دانش استراتژیک مدیریتی و بکارگیری مدیر حرفه ای بازاریابی می توان در شرایط بد اقتصادی نیز درآمدزایی داشت. همچنین هوش تجاری شامل ریسک پذیری و استفاده به موقع از ضرفیت ها را می توان به کار برد و در کنار آن افزایش خلاقیت و نوآوری در تصمیم ها نیز به بهره وری سیستم ها کمک شایانی می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =