سرمربی نفت تهران گفت استقلال نیاز به پوست اندازی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان هم مهمان حضوری برنامه نود بود. فردوسی پور ابتدا یك مصاحبه چند دقیقه ای از منصوریان در تمرین این تیم نشان داد كه كارهایی كه منصوریان برای ریكاوری بازیكنانش انجام می داد را به تصویر می كشید. او درباره این كارها گفت: «من خیلی از كارهایی كه انجام می دهم را از تیم ملی در جام جهانی یاد گرفته ام. هر وقت هم كه جایی گیر می كنم، یك تلفن به كروش می زنم. كروش در یاد دادن خسیس نیست. كسی كه در رئال مادرید سرمربیگری كرده حتما خیلی خب می تواند كمك كند.»
منصوریان در برنامه نود هم گفت: «من حتی نظرم این بود كه به هتل هایی نرویم كه سپاهان و استقلال و پرسپولیس می روند چون قیمت بازیكنان ما معمولی است ولی این تیم‌ها بازیكنان گران قیمت دارند و شاید نوع رفت و آمد آن‌ها تاثیر بگذارد در بازیكنان ما. نفت تهران 13 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه اش می شود كه 65 درصد از آن پرداخت شده است. از این رقم 3 میلیارد تومان برای لیگ قهرمانان آسیا بود.»
منصوریان درباره كادر فنی تیمش گفت: «ما یك گروه كامل هستیم و بیشترین ایده را از اعضای كادر فنی گرفته‌ام. همه ما دست به دست هم دادیم و یك منافع مشتركی داریم به اسم نفت.»
او درباره اینكه آیا الان زمان مناسبی برای بازگشت به استقلال است؟ گفت: «حضور یك نفر در یك مجموعه نمی تواند توقعات را برآورده كند. استقلال نه صرفا بحث من و یحیی باشد، احتیاج به این دارد كه اگر امثال ما بخواهد جابجا شود، باید ایده جابجا شود. استقلال جای یك پوست اندازی دارد. هر كسی كه قرار است برود آنجا باید از آن ایده حمایت شود. اگر من و یحیی در نفت و ذوب‌آهن موفق شدیم برای این بود كه مقاومتی در برابر ایده ما نمی شد. ما احتیاج به زمان داریم. برای نفت زحمت كشیدیم و رفتیم جزو 8 تیم برتر آسیا. من با نفت قرارداد دارم ولی آپشن دارم و آن قدر هم راحت هستم با نفت كه اگر بخواهم نروم بگویم. در مجموع می خواهم بگویم اگر قرار باشد یك روز خدمت كنم به استقلال، فقط من را می خواهند یا این بازیكنان جوان را هم می خواهند؟»
منصوریان ادامه داد: «آقای نجف نژاد به من زنگ زد و گفت شما در لیست استقلال هستی. تشكر كردم و گفتم اصول حرفه ای ایجاب می كند الان حافظ منافع نفت باشم. آیا بستر استقلال و پرسپولیس آمادگی ایده های من و یحیی را دارد؟ استقلال نیاز به یك ادبیات جدید دارد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =