سرمربی تیم ملی و نایب رییس فدراسیون فوتبال امروز در تمرین تیم ملی با هم دیدار کردند.

آریا صالحی- خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش وعرقی که به ایران دارد.او بارها و بارها در مصاحبه هایی که کرده علیه تحریم های ایران موضع گرفته و گفته:«این تحریم ها ناجوانمردانه است.».سرمربی تیم ملی ایران در شرایط حساس،در جام جهانی و هر کجا که تریبونی جهانی در اختیارش بود از تحریم های جهانی علیه ایران حرف زد و دقایقی از کنفرانس خبری اش را به این زمینه اختصاص داد.

حرف هایی که باعث شد تا امروز وقتی محمود اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال به تمرین تیم ملی رفت آنها را از بایگانی تاریخ بیرون بکشد و درباره اش بگوید:« کسانی که در عالم سیاست هستند می‌دانند دفاع از یک کشور که در تحریم است شجاعت می‌خواهد. من حضور کی‌روش در ایران را غنیمت می‌دانم. ان‌شاءالله قدر او را بدانیم و با تدبیر و مدیریت او به موفقیت‌های بیشتری برسیم و شاهد بازی‌های خوب تیم ملی فوتبال ایران باشیم.»

یک فضای کاملا احساسی.اسلامیان که در مقطعی یکی از منتقدان اصلی کروش بود و نسبت به مدیریت او انتقاد داشت این بار کروش را برادر خطاب کرد و رو به ملی پوشان کرد و گفت:« من در زمان 8 سال جنگ تحمیلی حضور داشتم. شما نیز برای عزت ایران از جان گذشتگی می‌کنید. از برادر عزیزم کروش تشکر می‌کنم که در شرایطی به ایران آمد که در تحریم قرار داشتیم.»

نکته جالب اما جایی بود که کارلوس کروش هم که ذاتا آدم باهوشی است وقتی حرف های اسلامیان به پایان رسید نایب رییس را به سال های جنگ و 8 سال مقاوت برد و رو به او گفت:« این مسئولیت جدیدی برای حضرتعالی است و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و از زحماتی که شما 8 سال در طول جنگ تحمیلی داشته‌اید و در مسائل اقتصادی الان هم با تدابیرتان می‌توانید مشکلات را حل کنید تا بازیکنان در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند تشکر می‌کنم. آن‌ها تک تک‌شان نشان دادند با زحمتی که می‌کشند استحقاق همه این حمایت‌ها را دارند.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =