مدیرکل راه آهن قم از ایجاد ظرفیت انتقال 13 هزار و 260 نفر مسافر در ایام تعطیلات نیمه شعبان و سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ناوگان ریلی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، فرشاد زادخور به خبرگزاری ایرنا گفت: این ظرفیت از روز گذشته آغاز شده و تا عصر روز جمعه آینده با مجموع 40 قطار رفت و برگشت در مسیرهای تهران به قم و قم به تهران ادامه دارد.

وی بیان داشت: حرکت قطارهای ویژه تهران به قم و تهران به جمکران هم چنین قم به تهران از ساعت 15:30 روز سه شنبه گذشته آغاز شده است و تا ساعت 20 روز جمعه ادامه می یابد.

وی افزود: تاکنون موفق به انجام جمع بندی کاملی از درصد استفاده شده از ظرفیت انتقال زائران نشده ایم اما بنابر اخبار اعلام شده از سوی همکاران اداره کل راه آهن استان قم شاهد استقبال بالای مردم از قطارها بوده ایم.

زادخور ابراز داشت: روز گذشته 16 قطار در مجموع رفت و برگشت زائران را از قم به تهران و تهران به قم منتقل کردند که این ظرفیت امروز و فردا به هشت قطار در روز خواهد رسید.

وی یادآور شد: روز جمعه نیز ظرفیت تکمیلی بسیار خوبی را مهیا کرده ایم و در مجموع 14 قطار رفت و برگشت مسیر قم به تهران و تهران به قم را خواهند پیمود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =