دبیر هیئت بسکتبال استان قم از قطعی شدن حضور بسکتبال قم در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: برای حضور در لیگ دسته اول بسکتبال از بازیکن غیر بومی استفاده نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محسن نادری به خبرگزاری مهر گفت: از ماه‌ها پیش رایزنی‌ها برای حضور تیمی به نمایندگی از بسکتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول یا دوم بسکتبال کشور آغاز شد و در نهایت طی جلساتی که با فدراسیون بسکتبال داشتیم حضور نماینده قم در لیگ دسته اول را قطعی کردیم.

وی افزود: دلیل این که در سال‌های اخیر تیمی از بسکتبال قم در لیگ‌های کشوری حاضر نبود به مسائل مالی و نبود اسپانسر برمی‌گردد اما خوشبختانه امسال با حسن نظر حامی مالی بسکتبال قم، توانستیم بار دیگر بسکتبال قم را به لیگ دسته اول بازگردانیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: مشکلی بابت ظرفیت فنی و کیفی بازیکنانمان نداریم و تمامی نفرات ما می‌توانند با ارائه بازی‌های خوب و دیدنی تیم را به سرمنزل مقصود برسانند و اگر حمایت کافی از این تیم صورت گیرد، راهیابی به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

نادری بیان داشت: برای حضور در لیگ دسته اول بسکتبال از بازیکن غیر بومی استفاده نمی‌کنیم در حالی که بازیکنان غیر بومی زیادی برای حضور در این تیم با ما تماس گرفته‌اند اما هیچ بازیکن غیر بومی را برای تست گیری نپذیرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است که تیمی قدرتمند و بی حاشیه را وارد لیگ کنیم و با توجه به این که امسال، آخرین سال فعالیت هیئت بسکتبال با مدیریت فعلی است و ممکن است این مدیریت در انتخابات بعدی حضور نداشته باشد، می‌خواهیم یادگار و سرمایه خوبی برای بسکتبال قم بر جای بگذاریم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: مسئولان استان از بخش خصوصی برای توسعه بسکتبال قم حمایت کنند زیرا بسکتبال قم در گذشته نشان داده که توانایی زیادی دارد و مردم نیز علاقمند به این تیم هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =