واحدمرکزی خبر نوشت:

دار الافتای مصر، دعوت گروهک تروریستی داعش برای شیعه کشی در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی را از ابزارهای شوم تروریستهای تکفیری برای ضربه زدن به جوامع و کشورهای مسلمان توصیف کرد.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری نهرین نت عراق، مرکز پایش فتواهای تکفیری و دیدگاههای افراط گرایانه وابسته به دار الافتای مصر اعلام کرد دامن زدن به اختلافات طائفه‌ای و نژادپرستانه و منازعات مذهبی یکی از ابزارهای شوم در اختیار شبکه های تکفیری و به ویژه شبکه داعش برای ضربه زدن به جوامع و کشورها و ایجاد شکاف بین آنهاست.
مرکز پایش فتواهای تکفیری در واکنش به اقدام «رسانه‌های ولایت نجد» به عنوان یکی از بازوهای رسانه‌ای وابسته به داعش که به شیعه کشی در عربستان و آواره سازی آنان و تحریک سنی ها برای کشتار شیعیان دعوت کرده، این بیانیه را صادر کرده است.
در این بیانیه آمده است هدف از چنین دعوتهایی نابودی مسالمت اجتماعی و دینی و فتنه افکنی و ایجاد درگیری است تا سراسر منطقه عربی و اسلامی به عرصه درگیری طائفه‌ای و مذهبی که هرج و مرج و ویرانگری در پی دارد، تبدیل شود.
این مرکز خواستار همزیستی و الفت و مهربانی بین مسلمانان شد و افزود برخی تلاش می کنند به بهانه اختلاف طائفه ای یا مذهبی برخی دیگر را بکشند و آواره سازند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حزب الله A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    44 7
    بازم گلی بجمال شما
    • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      0 0
      داعش یک مشت لات و الوات های کشورهای مختلف هستن که هیچ حرفه و سوادی بلد نیستند بلکه عقده های دوران نداشته های خود را با کشتار جبران می کنند.
  • عليزاده ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    37 9
    بايد داعش را بمباران شيميايي كرد تا بشريت از شر اين شجره خبيثه ملعونه رها شود
  • بدون نام ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    30 3
    خيلي دير اين فتوارو دادين و صد البته بخاطر اينكه داعش اومده تو مصر و به شماها هم رحم نمي كنه مزيد بر علت شده ولي باز خوبه و هيچي بهتره