۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

شهرداری ارومیه بعنوان تنها نماینده ارومیه در لیگ برتر والیبال این روزها حال و روز خوشی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، پس از کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر توسط شهرداری ارومیه در فینالی پر حرف و حدیث و جنجالی که در آخر مقصران آن نیز مشخص نشدند خبرهای ضد و نقیضی از این باشگاه به گوش می رسد.

در حالی که با بازگشت کاله و حضور سایپا در نقل و انتقالات بعنوان یک مدعی و همچنین درخشش تیم ملی والیبال در لیگ جهانی ، عاشقان والیبال در ارومیه بیش از پیش نگران تیم محبوبشان هستند . در این میان خبرهایی مبنی بر احتمال خروج فرهاد پیروت پور ، حامد رضایی ، پوریا فیاضی ، میلاد عبادی پور ، عبدالرضا علیزاده و ورملیو  از تیم شهرداری به گوش می رسد که این زمزمه ها با قرار گرفتن پست های بعضی از این بازیکنان در شبکه های اجتماعی قوت گرفته است ، از طرفی زمزمه بازگشت احتمالی سعید معروف کاپیتان تیم ملی به شهر خود و یا حضور علیرضا بهبودی پاسور فصل قبل شهرداری تبریز به گوش می رسد.

تا این لحظه خروج شهرام محمودی و پیوستنش یکی از تیم های تهرانی قطعی شده که هواداران ارومیه از مدت ها قبل و بخصوص بعد از فینال بشدت خواهان خروج شهرام محمودی از تیم بودند.

نکته ناامیدکننده تر پست مربی شهرداری ارومیه است که در  میان مخالفت شورای شهر با ابقای جهانگیر سید عباسی و اصرار یوسفی مدیر تیم به ماندن و 2 ساله بودن قرارداد این مربی نسبتا موفق بر نگرانی هواداران افزوده است. یوسفی در تنها نشست مطبوعاتی امسالش با هواداران از ابقای سیدعباسی با توجه به 2 ساله بودن قرارداد تاکید کرد این در حالیست که بیشتر هواداران با حضور این مربی در این فصل روی نیمکت مخالفند گرچه زمزمه های مخالفت بازیکنان هم با این مربی بشدت محسوس است.

با این حال در کمتر از 5 ماه مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال و در حالی که باشگاه های بزرگ پیکان ، سایپا و کاله بدنبال بستن تیمی قدرتمند هستند متاسفانه تنها نماینده پایتخت والیبال فعلا برنامه ای برای حضور قدرتمند احتمالی در لیگ برتر والیبال ندارد و یا می خواهد چراغ خاموش و برخلاف زمزمه های به گوش رسیده حرکت کند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =