افزایش تصادفات رانندگی ارومیه در 3 ماهه نخست 94

شهر ارومیه همچنان با تعداد زیاد تصادفات رانندگی مواجه است.

سرهنگ علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین آذربایجان غربی به افزایش آمار تصادفات رانندگی در 3 ماهه نخست سال 94 اشاره کرد.

سرهنگ سعیدی با اشاره به این موضوع اعلام کرد گرچه آمار مربوط به تصادفات فوتی در شهر ارومیه کاهش داشته ولی آمار مربوط به تصادفات جرحی و خسارتی افزایش یافته و در مجموع نزدیک 1200 تصادف در این 3 ماهه گزارش شده است.

وی در ادامه بیشترین تخلفات انجام شده در شهر ارومیه را استفاده از تلفن همراه و عدم استفاده از پارکینگ های موجود اشاره و خاطر نشان کرد بیش از 50 درصد علت تصادفات بدلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم  بوده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي آذربايجان‌غربي افزود : گرچه وظیفه راهنمایی و رانندگی فرهنگ سازی نیست ولی این سازمان در این زمینه با آموزش در مدارس ، ادارات ، ارگان ها و نهاد ها و مساجد و همچنین گفتگو با رادیو و تلویزیون ،  آموزش از طریق سایت ها ، روزنامه ها و مجلات و همچنین آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سعی در افزایش فرهنگ ترافیکی و رانندگی مردم داشته است.

سرهنگ سعيدي در خاتمه گفت : شماره تلفن 120 بصورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات مربوط به تخلفات رانندگان توسط شهروندان است.

گفت و گو - سینا افشاریان

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =