دومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای که تحت عنوان جام رمضان شناخته می‌شود، با حضور تیم‌های مختلفی از سراسر کشور و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیر اجرایی لیگ بازی‌های رایانه‌ای کشور گفت: این مسابقات در دو رشته فیفا 2015 و PES 2015 از 19 تا 26 تیر برگزار خواهد شد.
عباس ارضی افزود: افراد به صورت تیمی یا انفرادی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند و برج میلاد تهران به صورت متمرکز میزبان کلیه رقابت‌ها خواهد بود.
مدیر اجرایی لیگ بازی‌های رایانه‌ای با گلایه از عدم حضور بازی‌های بومی و ایرانی در مسابقات جام رمضان گفت: قرار بود از بازی‌های برتر ایرانی نیز در این مسابقات استفاده شود ولی متاسفانه هیچ کدام برای شرکت در این دوره آمادگی لازم را نداشتند و ما مجبور به استفاده از بازی‌های خارجی شدیم.
ارضی همچنین با اشاره به اولین لیگ بازی‌های رایانه‌ای امسال که در اردیبهشت برگزار شد افزود: چهار نفر اول لیگ، اردیبهشت ماه به همراه چهار نفر اول جام رمضان در مسابقات پایانی که شهریور برگزار می‌شود با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت قهرمان نهایی برای شرکت در مسابقات جهانی عازم فرانسه می‌شود.
مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک (ESWC) به میزبانی فرانسه آبان امسال برگزار می شود و شرکت کنندگان جام رمضان امید دارند تا یکی از نماینده‌های ایران در جام جهانی باشند.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 3
    آخه بازی ایرانی هم شد بازی ؟؟ حیف 2 دقیقه وقت که آدم صرف این به اصطلاح بازی ها کنه مثلآ چی میخواستن ارایه بدن ؟ خاله قزی ؟ شوفر ؟ مبارزه خلیج عدن ؟؟ من همینجا به بازیسازان عزیز وطنی میگم که لطفآ پول و وقت خودتونو در 1 زمینه دیگه صرف کنید چون انقدر از دنیا عقب هستید که اگر همین الان دنیای بازی های کامپیوتری متوقف بشه شما 50 سال دیگه هم به جایی که الان کمپانی های بزرگ بازی سازی هستن نمیرسید