مهمان غیرمنتظره احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر حضور الهام عرب در «ماه عسل» که به عنوان مدل لباس عروس فعالیت می‌کند، در خبرآنلاین، کامنت‌های متعدد کاربران را به همراه داشت.

حضور او در برنامه و در عین حال انتشار عکس‌های او در سایت‌‌ها بدون حجاب رسمی، موضوعاتی بود که در کامنت کاربران مورد توجه قرار گرفت، حالا اینکه حضور او به عنوان مهمان در «ماه عسل» چه ضرورتی داشته و همچنین انتشار عکس‌های او که ابتدا خودش در صفحات اجتماعی‌اش منتشر کرده، اقدامی درست بوده یا نه موضوعی بود که در کامنت کاربران خبرآنلاین مورد بررسی قرار گرفت.

کاربری به نام مجتبی نوشت: «در هر صورت توزیع عکس و اطلاعات یک فرد بر خلاف میل خودش کار غیر انسانی و غیر اخلاقی است. گذشته از اینکه ما ادعای مسلمانی داریم و این روزها ماه مبارک رمضان و به ادعای ما ماه حرام است و گناهش دوچندان. حال انتخاب خیر و شر بدست کاربران شبکه مجازی....»

اما راحله نگاهی کاملا متفاوت با مجتبی دارد: «ای بابا چی میگید شماها؟ این خانوم از قبل هم یک مدل معروف بود و از قبل هم عکساش با رضایت خودش همه جا پخش بود. من تا دیدیمش تو تلویزیون شناختم چون قبلا همیشه عکساشو می دیدیم.»

مانی هم با نگاهی نزدیک به راحله نوشت: «خب خودش كه از شغلش و شرايطش تو ايران خبر داره،ميدونه كليا ميشناسنش چرا مياد تو برنامه،اگرم تقصيري باشه متوجه خودشه.»

زهرا هم نظر خود را چنین مطرح کرد: «ذات شغل این خانم همین هستش، نکه شخصیت بدی داشته باشن یا .... اما من فکر نمیکنم اهمیتی داشته باشه براشون که عکسشون دست به دست بشه ... گذشته ازین ؛ ایراد از احسان علیخانی هست که همچین سوژه هایی رو انتخاب میکنه. مردم همیشه دوست دارن واقعیات رو ببینن، واقعیت این خانم محجبه در نقش پزر هم همون عکسایی هست که داره پخش میشه. من موندم صدا سیما چه اصراری به حجاب به این شکل داره ؛ میشد همین خانم با همون تیپی که اکثریت دخترای جامعه میگردن دیده بشه ... بعد این فکر نمیکنم این همه حاشیه ساخته میشد.»

پریناز با نگاهی متفاوت نسبت به کاربرانی که در بالا دیدگاه‌هایشان مطرح شد، نوشت: «برای طرز فکرتون متآسفم... مهم نیست که آن خانم چه گذشته ای داشته و الان چه کار می‌کنه... مهم اینه که بعد از ماه عسل دلش نمی خواسته کسی عکساش رو ببینه ... و دین ماه هم میگه اگر شبی اشتباهی رو ، گناهی رو از کسی دیدی فرداش حق نداری اون را برای کسی بازگوکنی... شاید توبه کرده باشه... و بعضی ها چه کردند... حریم شخصی کسی را در انظار قرار دادند و باعث بردن ابرویش شدند.... انقدر دنبال حاشیه اید که باعث میشه کار بد آن عده پوشیده بماند و ودشان را محق بدونن برای بردن آبروی مردم.»

کاربری با نام علیرضا این فضاسازی را با هدف تحت فشار قرار دادن علیخانی ارزیابی کرد و نوشت: «اینقدر احسان علیخانی رو بکوبید تا مجبور بشیم سال های آینده مجری های درجه 2 و 3 رو ببینیم و تحمل کنیم.»

سعید خیلی کوتاه تحلیل خود را این‌طور بیان کرد: «سلام، این حاشیه نیست بلکه رسم زندگی امروز جامعه من است.»

نوع پوشش این مدل لباس عروس از دیگر موضوعات مورد بحث بود که مینا کریمی درباره آن چنین نوشت: «الان توی صدا سیما هر کسی هدبند سرش کنه و ساق دست بپوشه میشه خدای تقدس خود این ادما تو زندگی واقعیشون ایا هدبند سر میکنن ؟ ایا ساق دست میپوشن ؟ چرا صدا سیما بزور داره این نوع پوشش رو سر بانوان میکنه ؟ هر کسی از در صدا سیما وارد بشه بهش یه هدبند با یه جفت ساق دست میدن متاسفم براتون ..خودتون کاری میکنین که جوونا زده بشن از حجاب.»

دیدگاه محسن درباره انتشار عکس‌های این مدل لباس این‌طور مطرح شد: «طرف خودش عکس هاش رو در اینستا گذاشته، می‌خواسته خودش رو نشون بده. حالا چی شد ملت که اومدن ببینند ، شد مریم مقدس؟؟؟؟ من که فکر میکنم خیلی هم دوست داره که معروفتر شده. راه صد ساله رو یک ربعه طی کرده. کسانی هم هستند که علاقه به تحمیق و تحقیر ایرانی ها البته این رو معمولا برای بقیه می‌گن دارند، با چند تا جمله آبدار و یک ژست روشن مابانه. شما برو خودت رو درست کن داداش.»

مهرداد این جوسازی را حاصل علاقه علیخانی به حاشیه دانست: «احسان علیخانی کلا با حاشیه موافق هستش ، یعنی حاشیه بوده که اونو به یه مجری از نظره خودش موفق تبدیل کرده و متاسفانه مردم در سراسر دنیا به علت ذات شخصیشون عاشقه مطالب حاشیه ساز هستن ، بدا به حال این خانم مدلینگ و خیلیا دیگه که به خاطره این شخصیتها و برنامه هاشون در بهترین حالت شاید از زندگی روزمره محروم بشن و امثال مستر علیخانی معروفتر میشن...»

کار بر بی‌نامی هم نظری مشابه مهرداد داشت: «اصلا خود احسان علیخانی اصل حاشیه است دوست داره تو چشم باشه.»

محمد هم نوشت: «این احسان علیخانی خودش دنبال حاشیه است .چندی پیش هم شخصی را به نام بیژن علم نمود وچه تهمت هایی که به معلمین نزد.وجلوی آقای تنابنده در فیلم پایتخت خواست معلمین را خوار وسبک کند.انشاله روزی خودش خوار خواهد شد.»

کاربر بی‌نامی که خود را بی‌طرف دانست از علیخانی چنین دفاع کرد: «به عنوان یک بی طرف که نه طرفدار علیخانی هستم نه مخالفش باید بگویم مشخصه که عده ای چشم دیدن او را ندارند . همه ما برنامه ماه عسل رو می بینیم و بعد یک عده که توی شبکه های اجتماعی جک و مسخره بازی در می آورند یک عده هم با پز روشنفکری برنامه رو می کوبند. اون برنامه بیژن و تنابنده که مهمان بودند رو من هم دیدم . علیخانی سربسته یک چیزی درمورد معلم گفت ولی مشخص بود نیت اون معلمه و با اون کارش چه بلایی سر بیژن طفلی آورد که او را از درس و مدرسه انداخت.»

پرسش امیرحسین از کسانی که این مدل را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند، این بود: «اصلا یکی نیست بپرسه با خط قرمزهای موجود در جامعه ما چرا این خانم به این برنامه پر مخاطب میان که بعدا تبعاتی داشته باشه؟ضمنا این همه سوژه توی مملکت آقای علیخانی چرا دنبال این موارد هست؟»

کاربر بی‌نامی هم نوشت: «واقعامتاسفم....کجاییم ما؟؟؟البته نمیشه گفت ماه عسل عالی خوب وبی نقص..من خودم بیننده هرسالشم فقط اجرای علیخانی رومیبینم.ولی بایدبگم این برنامه باقصدخوبی ساخته شده بایکی دوموردبد،نبایدکل برنامه روزیرسوال ببریم..این برنامه هم مثل همه برنامه هادارای نقصه..ولی نکات خوبی روهم منتقل میکنه..اینکه بدونی کنارت ادمایی زندگی میکنن که چقدرازشون بیخبرودوری خودش کم چیزیه؟اینکه قدرت درکت روبالاترمیبره که حداقل هرچه هستی به کسی انگ وبرچسب نچسبونی وقضاوتش نکنی.البته مفاهیمی روکه علیخانی بازبانی دیگه به مامیگه مفاهیم جدیدی نیست ارزشهای انسانیه ودینی فقط نوع بیان علیخانی شایدکمی متفاوتترباشه ..علیخانی توی این 8یا9سال داره دادمیزنه مردم همدیگه روقضاوت نکنیم ولی کو گوش شنوا...»

آرزو هم با دفاع از علیخانی نوشت: «برای تک تک دوستانی که تقصیر هارو گردن یه نفر میندازن متاسفم برای اون دسته از عزیزانی که همه چیز و نقد میکنن بدون اینکه چیزی و با چشم باز و تمامی جوانبش ببینن.واقعا شماها چه فکری کردید که همرو نقد میکنید؟چطور و با چه اجازه ای؟هرانسانی ایرادی داره و کاری ممکنه جای نقص داشته باشه.علیخانی به تنهایی اون خانوم رو دعوت نکرده یک تیم بزرگ برنامه ماه عسل رو میسازن خود علیخانی نرفته تق تق در خونه مردم و بزنه.دوم فضای معنوی میخوای بزن کانال قرآن اینهمه شبکه واسه چی میشینی نگاه میکنی که بعد بشینی نقدش کنی و کلی حرف بار یه برنامه کنی. نمیخواید نگاه نکنید بس کنید این حرفای بی موردو همه توجهشون به حواشی یک برنامست.»

مونا با انتقاد از حفظ نشدن حریم شخصی افراد نوشت: «من فقط میتونم بگم متاسفم واسه مردم خودمون که هیچ حریمی از هیچ لحاظی برای دیگران قائل نیستند. فرهنگ مردم ما از فرهنگ دوران جاهلیت هم پایینتره. اولا که اگه کسی به خودش اجازه بده که عکساش تو اینترنت باشه، ما حق نداریم به این عنوان بریم عکساشو پخش کنیم مخصوصا وقتی طرف به هر دلیلی خواسته یا ناخواسته تو شرایطی قرار میگیره که شناخته میشه. دوما بحث این نیست که قبلا خودش عکساشو تو اینترنت گذاشته یا نه، خیلیا هم هستن که عکس و فیلمای غیر اخلاقیشون تو اینترنت پخش میشه و با اینکه خودشونم نمیخوان متاسفانه مردم دست به دست میچرخوننش. اونا که خودشون نخواستن. این ریشه در جاهلیت و فرهنگ غلط ما داره و اصلا دلیل توجیه کننده ای نیست که بگیم چون خودش عکساشو گذاشته یا خواسته یا هرچی پس ما مجاز به پخش کردنشون باشیم.»

زهرا دعوت از یک مدل را برای حضور در برنامه‌ای تلویزیونی نادرست دانست و نوشت: «دعوت از این خانم داخل تلوزیون اسلامی ایران اشتباه محض بود مگه نمیگیم مسلمونیم، مگه الان ماه رمضان نیست؟مگه ماه تقرب درگاه الهی نیست؟ما اینجوری با این تبلیغات ماه عسل میخایم مقرب بشیم؟؟اونی که این خانم رو آورده و دعوت کرده و اونایی که مخالف نکردن با این دعوت، همگییی اشتباه و غلط محض کردن تعجب میکنم از برنامه ای که پرمخاطبه و اینچنین افرادی رو میاره.»

کاربری با عنوان سلام هم نوشت: «پرو بال دادن بیش از حد رسانه به آقای علیخانی و اطمینان از اینکه هر سال برنامه روی آنتن هست نتیجه ای بهتر از این نداره. تا سال بعد هم مدیران محترم همه چیز رو فراموش کردن و مردم باید شاهد مشکلات فاجعه بار بیشتری از این برنامه باشن. اگر رسانه شهامت داشت و این برنامه رو یک سال تعطیل میکرد آقای علیخانی هم میفهمید که چطوری باید برنامه ساخت.»

به اعتقاد عارفه علیخانی از جزئیات شغل مهمان برنامه خود بی‌خبر بوده: «این خانم دستکش دستش بود چون خالکوبی داشت رو دستش هدشم خودش سر کرده اگه زوری بود که همه مهمونای زن توبرنامه ماه عسل باید با هد و دستکش میومدن درحالیکه اینجوری نبود. من فکنم خودشونم نمیدونستن کیو آوردن برای همینم دختره صفحه اینستاشو بسته. بهتره انقدر زود قضاوت نکنیم. اقای علیخانی از کجا باید این دخترو میشناخت. خود من که دخترم نمیشناختم بعد اون بیچاره بشناسه.»

آریا ایرانی هم در مورد دلیل انتشار عکس‌های این مدل نوشت: «حالا از كجا معلوم كه تمام قضيه نقشه خود اين خانم نباشه و كي گفته كخ بدش اومده باشه از انتشار عكساش... كي از اول عكسهاش را منتشر كرد.. خودش.. بعد مردم عكسهايي كه خودش منتشر كرده بود را بيشتر منتشر كردند... و اين باعث شهرتش شد.. اصلا اگه نميخواست اين اتفاق بيافته كه در برنامه زنده تلويزيون از شغلش حرفي نميزد يا طور ديگه اي وانمود ميكرد... ساه نباشيد لطفا...»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیi IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    مشک از کم جنبگی ماست
    • بی نام EU ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      109 6
      دقیقا مشکل از ماست که فکر می کنیم هرکی مثل ما فکر نکنه حتما ایراد داره نمونه اش هم فراوونه . هرکدوم ما تو زندگیمون یه روش و کاری داریم اما نمی دونم چرا اینجوری شدیم که تمام فکر و ذهنمون شده قضاوت کردن و نظر دادن راجع به بقیه بابا سرمونو ببریم تو کار خودمون به فکر اصلاح رفتار خودمون باشیم
    • سعید A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      42 7
      افرین
    • محسن RO ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      82 12
      ما با خانواده اون برنامرو دیدیم بعد که تموم شد مثل همه برنامه های دیگه کانال عوض کردیم و یه برنامه دیگه دیدیم تا افطار . اخه چه چیز ویژه ای این سوژه میتونه داشته باشه ؟ طرف تو اینستاگرام عکس بیحجاب گذاشته . آقا این خیلی چیزه 2016یه ؟ اصلا ما باید راجب این حرف بزنیم بهش بپردازیم ؟
    • بی نام EU ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      1 1
      خبرآنلاین خبر کم آورده دیدگاهای خبرای خودشو میاد دوباره بازخانی می کنه شاید ی چیزی از توش درومد
  • امیر DE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    خداوند بزرگ ما مردم بی جنبه و بی فرهنگ رو به راه راست هدایت فرماید.
  • رضا A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    47 3
    خبرآنلاین این پست های زرد چیه میذاری؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    40 31
    مجری که برای یک برنامه معمولی 200 میلیون بگیره دیگه از این بهتر نمیشه
    • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      3 12
      200میلیون تهیه کنندگی و 250 میلیون حق اسپانسری و چند تومن حقوق برای اجرا: میشود بالای 450
  • wht IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    40 14
    من این برنامه رو نمیبینم و نمیخوام نقدش کنم فقط حواشی این برنامه رو از اخبار خوندم ولی جالبه بعضی از دوستان میگن عوامل برنامه نمیدونستن مهمون کیه و دعوتش کردن خداییش عقل و منطق خوب چیزیه کیو میخواین گول بزنین؟
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    36 11
    یعنی که چی احسان علیخانی نمی دونسته این کیه کسی که مدل هست خوب معلومه عکسای اونجوری داره
  • بهزاد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    17 20
    ببینید من واقعا خودم برنامه رو امسال ندیدم ولی بنا به حواشی رخ دادده یه سوا مطرح میشه واین هست که به فرض مهمان ها خوب ولی ایا سنخیت ومزتبط با ماه مبارک هستند چنین مهمان های یا نه؟ایا مهمان ها اشاعه فرهنگ رمضانی میکنند یا نه؟ اگرکه نه که مسلما نه درماه دیگرسال ساخته بشه
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    48 14
    ملت همیشه فضول
    • سحر IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      8 3
      چه ربطی داره؟ این چه حرفیه؟ ملت این وسط چه تقصیری داره؟ برای چی به مردم اهانت میکنید؟ اون خانم اگه براش مهم بود که عکسهاشو تو یک فضای مجازی به اشتراک نمیگذاشت. اصلا کسیکه مدل میشه و شغلش اینه دیگه نباید این مسایل براش مهم باشه.اگه براش مهم بود که تو این برنامه شرکت نمیکرد.اون خانم خودش هم چندبار عنوان کرد که پول و مادیات تو این حرفه براش برهمه چیز اولویت داره. آخر هم گفت اگه کار دیگه ای پیدا کنه که درآمدش بیشتر باشه حتما میره سراغ اون کار. کلی هم با این برنامه کاروکاسبی براش رونق گرفت و مطرح تر شد . این وسط تقصیر مردم چیه؟ عکسهای ایشون همچین هم شخصی نبوده که بخاطر پخش شدنش مردم رو متهم میکنید
  • امیر IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    32 21
    کی بشه اینم مثل بقیه مجریای دیگه ممنوع التصویر بشه
  • علي A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    26 25
    به هر نحوي ميخاد مطرح بمونه.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    34 14
    ما چرا اینقدر باید تو زندگی مردم دخالت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    27 6
    خبرانلاین تو هم دوس داری به این قضیه دامن بزنی ها..........
  • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    26 7
    ما کلا عادت یکی و خیلی بزرگ کنیم وقتی بزرگ شد بعد شروع به کوبیدنش بکنیم. می خوام بگم به جای احسان چه برنامه ای پخش خوبه. یک سال که دادن به حسن جوهرچی اصلا برنامش بیننده داشت. سال بعد دادنش به علی ضیاء دوست داشتنی ولی همه منتظر بودن تا احسان علیخانی اجراش کنه و وقتی که هم سال قبل شروع کرد شروع کردن به نقد که نه تخریب. الانم همینطور هر کسی و بیاره براش یه چیزی درست می کنند من می خوام بدونم کی بیاد خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      5 4
      واقعا درست گفتی
    • ماهان A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      4 3
      آی گل گفتی....
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    35 5
    واقعا ملت بیکاری هستیم
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    37 23
    کاش میشد این برنامه قطعش منن هر سال دم افطار اعصاب ادم و خورد میکنه یعنی نمیشه جوری دیگه مردم و متوجه خداکرد
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    24 20
    متاسف هستم به این مردم و به این صدا و سیما پول این مردم باید در صدا و سیمای این چنینی آتش زده شود
  • الف A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    2 1
    با نظر اونایی که میگن این خانم قصد مطرح کردن خودش رو داشته موافق نیستم. من ایشون رو نمی شناختم و مناسبتی هم نداشت که بشناسم. اما در قشر خاصی مخاطبان خودش رو داشته و فکر نمی کنم انتشار عکسها تعداد مشتریهاشون رو بالا ببره.
  • مرتضی A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 3
    دو سال پیش که شهید امید عباسی آتش نشان فداکار با نجات جان یه دختر بچه خودش رو فدا کردبا ارسال پیامک بیشمار به برنامه ماه عسل توسط پرسنل آتش نشانی درخواست حضور همسر و پدور و مادر این شهید رو کردیم و با توجه به توجه جهان به این فداکاری حداقل میشد یه برنامه رو به این شهید اختصاص داد. ولی دریغ از توجه شاید این مهمونها ارزششون بیشتر از این شهید بزرگواره و ما خبر نداشتیم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 6
    به نظر من تحت فشار گذاشتن یک خانم برای جواب بله گرفتن بسیار زشت تر و قابل تامل تر هست تا این موضوع.
  • بدون نام ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    3 0
    يعنى ما به چى فكر مى كنيم بعضى كشورا به چى
  • مختار IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 1
    کُلُُّکُم راء و کُلُُکم مَسىءول عَن راَءیَتَه. در دین ما به من چه و به توچه وجود ندارد.ما همه مثل افراد داخله یک کشتی هستیم،ایا میشود یک نفر بگوید من جای خودم را سوراخ می کنم وبه بقیه هم ربطی ندارد؟
  • معصومه A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    2 0
    من میخوام یه چیزی بپرسم . یعنی واقعاماتوجامعه مون مشکلی بزرگتر ازماه عسل ومجری اش ومهموناش نداریم؟این همه توان خبری روبرای کوبیدن یک فردوبرنامه واقعاعجیبهاین همه وقت رواگرمیذاشتین برای مشکل خشکسالی،گردوخاک،خودسرها،مشکل اشتغال و طبیعت و غیره الان خیلی چیزها حل شده بودیا یه عزمی برای حل شدنش بود . . .
  • حسن A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    5 0
    این ما که با بادیم. این ما که جو گیریم. این ما که با هر تیتر تبر به دستیم. این ما هیچ.
  • المیرا PT ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    سلام اولا واقعا از خبر آنلاین این انتظار رو نداشتم که انقدر مثل سایت های زرد عمل کنه با این تیترش که فقط هوچی بازی هست بعد هم چرا ما ایرانی ها عادت کردیم که همیشه در تمام موارد با خودمون تعارف داشته باشیم؟ آقای علی خانی فقط خواست دوگروه آدم کاملا متفاوت رو در یک قاب به ما نشون بده که اینها وچود دارن در جامعه ما حالا ما همش وقت خودمنون رو صرف چی شد چی شد می کنیم و اصلا گوش نمی کنیم که اون می خواست به ما چه پیامی بده ؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    اولا راجع به برنامه بيژن و عده اي كه ميگن بيژن طفلكي از درس و مدرسه بخاطر معلمش افتاد قصد جسارت به هيچكس رو ندارم ولي بالاخره ي زماني هممون دانش آموز بوديم واز ديد من ايشون ي گوله استعداد نبودن كه حالا بخاطر اين كار تمام استعدادش فنا شد رفت بر باد موضوع دوم اينكه اسم شغل خانم همه چيز رو ميرسونه مدل بودن يعني شما ي سري عكس رو ارائه ميدي ي عده ميبينن خوششون اومد انتخاب ميكنن نيومد ميرن سراغ بعدي پس يعني تا قبل اين برنامه خيليا عكساي خيلي متنوعي از اين خانم ديدن پس حالا چه لزومي داره الكي تريپ روشن فكري در بياريم بگيم واي عكساش منتشر شد سوما جناب خبرآنلاين يعني ت اين جامعه هيچ سوژه اي مهمتر از اين آقا و سكناتش نيست كه تا ميچرخه سريع ي مطلب براش ميذارين....
  • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    4 0
    احسان علیخانی بهترین مجری ایرانه.طبیعتا نقص هایی داره ولی بعضی از انتقادایی که بش میشه خیلی بی انصافیه
  • محسن A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 4
    ما که امسال داریم خندوانه میبینیم و کلی باهاش حال میکنیم ، این اخبار خاله زنکی هم تو سایتا میبینم . ماه عسل هم خاله زنکی شده
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    ....و خداوند انسان را آزاد آفرید و بعد به او اختیار داد و پیامبران را فرستاد تا هیچ کس را حتی به عنوان خالق به زور به بهشت نبرد...........
  • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 4
    این همه داستان چیه
  • سحر IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    0 0
    من نمیدونم چرا شما از مردم طلبکار هستید؟ عکسهای این خانم از خیلی وقت پیش تو فضای مجازی پخش بوده و فکر نمیکنم مشکلی با این قضیه داشته باشه. تقصیر مردم چیه؟ اگه این خانم با این قضیه مشکل داشت که خودش عکسهاشو همه جا به اشتراک نمیگذاشت. به چه حقی یک عده مردم رو بخاطر همچین چیزی فضول خطاب میکنن؟این خانم که خیلی هم از درآمد شغلش راضی بود و فقط هم به مادیات فکر میکرد. اینقدر که وقتی داشت جریان بهم خوردن یکی از عروسی هایی که رفته رو تعریف میکرد در نهایت عنوان کرد تنها ناراحتیش از اینکه این عروسی ممکن بوده بهم بخوره این بوده که مبادا پول این خانم رو بخاطر این موضوع ندهند در آخر هم عنوان کرد مادیات از هرچیزی براش مهمتره و اگه شغلی با درآمد بالاتر پیدا کنه میره دنبال اون شغل.حالا شما از مردم طلبکارید
  • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    6 6
    متاسفم براي تلويزيوني كه آقاي عليخاني و تيمش بزرگ ميكنه و اصلا بفكر حال عرفاني مردم در زمان افطار نيست
    • مریم A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      1 0
      ما با برنامه اش حال می کنیم شما نمی خواید بزنید یه کانال دیگه . مجبورم نکردن این شبکه رو ببینید که
  • مجید ذوالفقاری A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    6 3
    با سلام راجب این موضوع بحث منطقی بکنیم نه احساسی اول اینکه این خانم که دعوت شده به این برنامه چه سنخیتی با موضوع برنامه داره؟ چه پیام اخلاقی برای مردم داره؟ مشکل من اینجا این نیست بخوام بگم من خیلی مسلمانم یا هر چی دیگه ولی وجدانی تو برنامه ای که بخاطر ان میلیون ها تومن پول از بیت المال خرج میشه و راجب دین و معجزات زندگی مردم یا به تصویر کشیدن بدبختی های مردم هستش وجود اینطور ادمی معنا داره؟ بنظرم احسان علیخانی وارد با تلاقی شده که خودش داره به اون دامن میزنه
  • نیوشا بختیاری A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 1
    خبر آنلاین کارش شده ماله کشیدن روی رفتار احسان علیخانی و بهرام رادان و ... نکنه از اینها پول می گیرین؟ کمی استقلال و عزت نفس داشته باشید.
  • ری A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 4
    حقوق یک ماه احسان علی خانی: یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان کت شلواری که هروز میپوشه تو برنامه بالغ بر 4 میلیون تومان است... تحقیق کنید نگید شایعه است : آره عمو جون...
  • ممل RO ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 1
    3000میلیارد از مملکت میبرن هیچ اتفاقی نمیافته..گیر دادین به این 450میلیون..بی خیال بابا
  • بی طرف IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    2 0
    خیلی جالبه.یه سری میگن ملت فضول یه سری میگن برنامه مزخرف یه سری هم میگن علیخانی بده.در اینکه آقای علیخانی مجری توانایی هست شکی نیست. در مورد دستمزدش هم چیزی نمیگم خدا میدونه.باز یه عده میگن میلیاردی داره ميگيره یه عده میگن نه دروغه و چنین دستمزدی نميگيره.در مورد آوردن یه دختر مدل تو برنامه هم حرفی نمیزنم ولی کلیت برنامه ی ماه عسل بجز نشون دادن انسانیت ها چیزی بیشتر از مطرح کردن آقای علیخانی و صرف بودجه های کلان برای ساختن یه برنامه ی یک ماهه ست؟منکر زحمات سازندگان ماه عسل نیستم ولی وجدانا خودتون قضاوت کنید.البته نظر شخصی منه و نظرات بقیه هم محترمه و قصد توهین به هیچکس رو ندارم.
  • مجتبی A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید به کسایی که با معرفتن شعور دارن جنبه دارن یه چند سالی هست که من دارم دورو برم رو خوب تماشا میکنم میبینم اون کسایی که دارن روزه میگیرن به عشق برنامه ی ماه عسل بود یعنی ما به خاط ماه عسل و احسان علیخانی حال میکنیم روزه میگیریم احسان جان تو همیشه تو برنامه هات به هم سن سالات میگی رفقای من حالا ما ها که رفقاهات هستیم میخوایم بگی ماپشتتیم یه سری آدم های علاف و سرگردون از سر حسادت به تو چشاشون داره کور میشه مگه این همه جای دیگه میخورن به روی خودشون میارن تو که پولی نمیگیری اما همون یکذره هم از شیر مادر حلال تر چون با تمتم وجودت کار میکنی یه چند سالی که نبوثی همکارات نتونستن جات رو بگیرن چون همیشه موفقی به حرف ادم های علاف و پررو گوش نده خیلیا پشتتن تو موفق ترین مجری سینما
  • زهرا A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    3 0
    انتخاب کردن این خانوم که به عهده اقای علیخانی نبوده که همه اونو مقصر میدونن
  • مریم A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    1 0
    نمیشه که سرمونو مثه کبک بکنیم زیر برف اتفاقا به نظر من خوبه الان خیلیا فهمیدن همچین شغلایی داره زیاد میشه....می دونید چقدر از دخترای نوجوون ما دارن به سمت این شغل جذب میشن...کاش مسئولین ببینن برنامه رو و ببینن چه بلایی داره سر فرهنگ ایرانی اسلامی میاد که شعارشو میدن
  • امین A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    1 0
    متاسفانه مردم ایران همینجورن نمیتونن ببینن یکی داره پیشرفت میکنه علیخانی بهترین مجری ایرانه حالا شما هی سعی کنین خرابش کنین واقعا متاسفم....