زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

قصد داریم پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم. از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

17231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 38
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    26 0
    ای بابا بیخیال شما بیشتر مردم رو سر کار میذارید هر چند وقت یک بار همین تیتر رو میرنید
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      4 0
      سلام ،اگراین کاری که میگم روانجام بدن صوابش مال شما .کمیته امداد همینطورکه برای صندوق های صدقات درسطح شهرتهران دل میسوزونه باماشین هرروز به اوناسرمیزنه اونارو خالی میکنه،یه کارخداپسنددیگه هم بکنه،بعدازماه مبارک رمضان باهماهنگی با تالارها ی عروسی سری هم به اونا بزنه ، غذاهای دست نخورده روهمه خبرداریم چقدره،چقدرحیف ازمیل میشه هرشب جمع کنه بده به نیازمندان .
  • بی نام A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 1
    سلام طبق آخرین پیگیری از شرکت ریخته گری پیوسته سهند واقع در ایجرود مشخص شد که متاسفانه این شرکت کک مورد نیاز خود را از شرکت چین وارد کرده ولی در بندرعباس به شرکتهای دیگری فروخته است.
  • محمد A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    10 1
    فعلا به مشکلات مهم تر برسید , قوه قضاییه و استخدامش رو ما بالاخره با یه کارگری رفتنی چیزی میگذرونیم تا یکی دو سال آینده که استخداممون کنن شایدم نکنن , فعلا پارک محله ای مهمتر از همه چیزه , ممکنه بچه های دهه هشتادی و نودی یه وقت کمباری بیارن بدون تفریح
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    2 1
    تورو خدا بگید یه بار دیگه اجازه بدن واسه خرید ثبت نام کنیم
    • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      1 0
      منم مثل شما واسه پرداخت جریمه خدمت منتظرم تا دوباره اعلام کنن ثبت نام کنم
  • ناصر A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 3
    سلام ... لطفا راجع به این طرح شاپرک یه پیگیری کامل انجام بدید و خواهشا تا قطع شدنش دست از کار نکشید. چرا باید پول من کاسب در بعضی مواقع تا 20 ساعت دست خودم نباشه و نتونم هزینه ش کنم. بعنوان مثال مشتری من اگه روز 5شنبه ساعت 6 بعد ازظهر خرید کنه از مغازه من و با دسنگاه پوز پرداخت کنه بیشتر مواقع پولش ساعت 3و4 بعداز ظهر روز جمعه میرسه دست من. یا بعضی بانک ها تمام تراکنش های انجام شده رو سرجمع می کنند و در قالب یک تراکنش بحساب واریز می کنند و اینطوری کلی دردسر برای کاسب ایجاد میکنند، چون امکان بررسی حساب ها و واریزها خیلی سخت میشه... توروخدا راجع به این موضوعات مخصوصا عدم واریز آنی پول به حساب دارنده دستگاه پوز پیگیری کنید، بعد تازه میخوان کارمزد هم بگیرن..
  • یک مشهدی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    2 1
    باتشکر ازابتکار زیبای شما.امیداینکه پاسخ مستدل همراه راهنمائی کارشناسانه هم داشته باشید.ازحدود20سال پیش درخراسان شرکت سهامی خاصی بنام جهادتعاونبیشتراعضای ان جهادگران انزمان وپرسنل جهادکشاورزی فعلیتشکیل وسرمایه اعضارابکارگرفتند.امروزه بهیچ عنوان انراپس نمیدهندوهیات عامل بادروغ پردازی بکارخود ادامه میدهند.بفرمائیدباچه راهکارقانونی اعضامیتوانندبه وجه خودبرسند؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 1
    در مورد نیرو.های شرکتی که در ادارات حق و حقوقشان تضعیف میشود لطفا .......
  • اعزی IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 1
    متاسفاه اینترنت اپراتورهای اول و دوم در بخش دودانگه‌ی ساری کیفیت بسیار پایینی دارند که با قطعی و کندی شدیدی مواجه است . به گونه ای که عملا استفاده از آن غیرممکن بوده و گردشگران بسیاری هم که به این منطقه از نقاط مختلف کشور سفر می کنند ، عدم دسترسی به اینترنت همراه ، برایشان مشکلاتی را فراهم کرده است . از مسئولان محترم خواهشمند است نسبت به رسیدگی و رفع این مشکل اقدام فرمایند .
  • کارگر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 1
    با عرض سلام شرکت سیمان شاهرود تقریبا از سال جدید با یک پیمانکار جدید قرارداد امضا کرده است که واقعا شرایط کاری و مالی بدی را برای تعداد زیادی از کارگران ایجاد کرده است برای مثال 1. تقریبا کارگران حالت لغو مرخصی هستن و پول مرخصی نیز به کارگر پرداخت نمیشود 2. اضافه کاری ها تا حد ممکن ممنوع است و در صورت انجام اضافه کاری پرداخت با تاخیر دو، سه ماه پرداخت میشود. 3. راننده های لیفتراک و پاییه یک حقوق کارگر معمولی دریافت میکنن در صورتی که ماهر محصوب میشوند در ضمن قراداد ها فقط تاریخ شروع کار دارند و تاریخ اتمام کار درج نشده و در صورت اعتراض گفته شده است اخراج میشویم خواهشا پیگیری نمایید
  • منتظر ناامید حتی از خبرآنلاین A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    12 1
    قبلل در مورد قوه قضاییه خواعش کردم و گفتم بهتون امیدوارم ولی الان کاملا ناامیدم , البته زخمت کشیدید کامنتهامون رو تیتر کردید ولی حتی با یه دربان یا نظافتچی تپی سازمان مدیریت یا قوه قضاییه نصاحبع نکردید حداقل دلمون خوش باشه , مرسی
  • هموطن قوه IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    11 1
    حالا خواهشا اگر روزی خدای نکرده خواستید از آقای نوبخت پیگیر بشید نپرسید کی بودجه یا اعتبار میدن بپرسید این تبعیض برای چیه؟ چرا یه عده باید بخاطر این کار زندگیشون فروبپاشه و دیگران سر کار باشند. هدفتون این بود که یه عده رو مسخره خودتون کنید یا بازیشون بدید بخندید؟
    • مصاحبه با آقای نوبخت A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      5 0
      ظاهرا هدفی جز این قضیه نداشتند،خواستند از سر خودشون باز کنند به همین خاطر یک بار خبر استخدام قوه رو در سرتیتر اخبار قرار دادند و بعدش هم با وجود تعداد زیاد پیام ها مبنی بر درخواست مصاحبه با آقای نوبخت بی تفاوت بودند،فقط باید گفت جای تاسف داره،چرا که حتی رسانه های مستقل هم مصلحت اندیشی و حسابگری می کنند..
  • سیدجعفر A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 4
    سلام برای چی درباره افطاری هایی که حرم امام رضا داد مطلبی ندادین که چرا این افطاری ها بو میداده و برنج ها به هم چسبیده بود چرا اینچوریههههههههههههه
  • امین A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    آزمون پرستاری دزفول و گتوند برگزار شد و نتایج بدون تفکیک شغل و رتبه و حتی ذخیره و اصلی بودن افراد و حتی کدامیک مربوط به دزفول و کدام گتوند اعلام شده است. هر روز شنیده میشود نفراتی جدید اضافه شدند به لیست اعلامی. هیچکس هم نتیجه نهایی را اعلام نمیکند . لطفا پیگیری کنید قطعا تقلبی در راه است
  • مجید IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    2 0
    باسلام. مشکلی که میخوام مطرح کنم مشکل قشر زیادی از مردمه و زمانش هم الانه. بحث درباره مدارس غیرانتفاعیه. من برای ثبت نام پسرم در پایه اول دبستان به مدرسه سرای دانش قلم چی مراجعه کردم. مبلغ ثبت نام رو 5.900.000 تومان اعلام کردند. ضمنا گفتن مبلغ 1.900.000 تومان دیگه هم علاوه بر این باید جهت هزینه ها بدیم. از طرفی در سایت آموزش و پرورش که برای هر مدرسه ، یک نرخ مشخص برای ثبت نام تعیین کرده ، مبلغ ثبت نام در این مدرسه رو 2.700.000 تومان اعلام کرده. صحبت من فقط راجع به این مدرسه نیست. الان اکثر مدارس همین جوری هستن وگوش مردم رو میبرن و متاسفانه هیچ برخوردی هم از طرف آموزش و پرورش نمیشه. واقعا نظارت دقیق یا فرستادن یک بازرس به این مدارس و پلمب کردن آنها حداقل برای یک زمان کوتاه کار خیلی سختیه؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    افراد بسياري در کشورمان از بيماريهايي رنج مي برند که به قدرت مي توان گفت دست تقدير در آن دخالت داشته و مظلومانه دچار آن گشته اند. اين افراد در صورت عدم بضاعت ماليشان، محکوم به تحمل بيشتر بيماري، به درد سر انداختن ديگران و حتي مرگ زودرس هستند. افراد معلول جسمي و ذهني، بيماران با اختلالهاي مادرزادي، همه افراد سالخورده که ناخواسته بدنشان ضعيف ميشود، مبتلايان به ايدز و پارکينسون، ام اس، مشکلات رواني و ... آيا بي انصافي نيست که مسئولين در برخورد با آنها، مشکلشان را شخصي قلمداد کنند و هيچ سازماني از آنها بصورت رايگان حمايت و درمان نکند؟
  • سارا0استخدام قوه A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    4 0
    همه ی ما 2000 نفر تا قبل این ها فکر میکردیم که حداقل خبرآنلاین به مشکلات رسیدگی میکنه،البته زحمت کشیدید که یه تیتر رو به مشکلات استخدام دستگاه قضا در سال 92 اختصاص دادید و رفتید به امان خدا،نمی دونم شما بهتر می دونید که وظیفه ی اخلاقی رسانه در قبال مردمی که بهشون اعتماد کردند چیه
  • استخدام قوه قضاییه A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 0
    یعنی واقعا برای شما انقدر سخته که با دفتر آقای نوبخت تماس بگیرید و ازشون وقت مصاحبه درخواست کنید؟؟؟شاید هم براتون مشکل 2200 نفر بی اهمیته
  • درخواست مصاحبه با مسئولین دولت و قوه قضاییه A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    7 0
    سلام لطفا ما و دوستانمون رو ناامید نکنید و باآقای نوبخت مصاحبه کنید قبول شده و منتظر دعوت به کار در دستگاه قضا
  • مجیدپور A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    7 0
    سللام دوستان عزیز،قسمتون میدم به همین شب عزیز و خواهش میکنم مشکل ما رو از طریق سایتتون پیگیری کنید و با مسئولین قرار ملاقات بگذارید و بپرسید که چرا بودجه ی قوه قضاییه را تامین و قبول شدگان را دعوت به کار نمی کنند؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    مشکل من با نظرسنجی های شماست. تو انتخاب گزینه ها یکم منصف باشید لطفا.
  • امید IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    اگر عده ای با یک کار تشکیلاتی مشغول کلاهبرداری قانونی میلیاردی باشند. چه باید کرد. من پیشنهاد میکنم شما بحث کلاهبرداری قانونی را در رسانه ها به چالش بکشید تا ضمن بحث تخصصی و معرفی راهکارها ، ضعف قانون نیز در این ضمینه ها مشخص شده و فکری برای آن بشود. معوقات بانکی که از 80 هزار میلیارد تومان تا 250هزار میلیارد تومان یکی از آثار کلاهبرداری قانونی است. شرکتهای کاغذی یکی دیگر از ابعاد موضوع است. شرکتهای لیزینگی که به تعهدات خود عمل نمی کنند یکی دیگر از ابعاد موضوع است. عدم اعتبار مبایع نامه های تنظیمی در بنگاهای ملکی یکی دیگر از ابعاد موضوع است. اگر باز هم فکر میکنید کم است عناوین دیگری را ذکر نمایم. بنظرم امروز پرداختن به این موضوع یکی از رسالتهای رسانه ای است
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    چرا شهرداری شناسنامه فنی ساختمان را در تهران صادر نمی کند؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    شرکتهای بورس شفاف نیستند اطلاعات کلی و مبهم می دهند مثلا در گزارشات اسم محصولاتشان را هم درست و کامل ذکر نمی کنند چرا بورس بررسی نمی کند؟
  • ستاره RO ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    11 0
    آخه شما که پیگیری نمیکنید، چرا از مشکلات مردم میپرسید؟ الان ما دوهزارنفریم با خانواده هامون میشیم نزدیک یه میلیون نفر که انقد خواهش تمنا کردیم خبری از استخدام 92 قوه بگیرید ولی انگار نه انگار. آخه یکی نیست از آقای نوبخت بپرسه واسه مهرآفرین غیرقانونی دولت قبل، ناظرین کشاورزی، استخدام اجرایی فراگیر و آموزش و پرورش بودجه هست ولی واسه ما بدبخت هایی که با آزمون قانونی تو همین دولت و انجم همه کهرهامون بعد از دوسال هنوز منتظریم بودجه چرا نباید باشه؟
  • جعفر A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 1
    سلام ترا به خدا قضیه ورودی93 دانشگاه فرهنگیان را تا اخر ادامه بدین چون همه دانشجویان نخبه ای هستند که به دلیل استخدام انتخاب کرد ه اند و همگی دچار استرس وسرخوردگی شده اند
  • بنده خدا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    سلام شهر اردل در ٥كيلومتري رودخانه بهشت اباد قرار دارد اين شهر و روستاهاي رويگر اطراف اين شهر داراي زمينهاي ديم زيادي است .عاجزانه خواهش مي كنيم از مسولين محترم اب استان چهار محال بختياري كه اب اين رود خانه را براي زمينهاي ما بياورند.نا گفته نماند زمينعاي موسوم به خوش نشيني شهر اردل مجهز به تاسيسات ابياري باراني است .و اماده به كار فقط اب مي خواهد. با ارزوي توفيق روز افزون براي شما
  • علی RO ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    این چه کمکی به مردمه که نظراتن من رو انتشار نمیدید
  • مجید A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    2 0
    نمایندگان لطفاً پاسخ دهند برچه مبنایی هزینه های اماکن دینی را مجانی کردند وقتی که شاهد بودم در مسجدی 4کولر گازی بایک کولر آبی کار می کرد ولی در های آن را باز گذاشته بودند ویکی می گفت پول مصرف اینها مجانی است اگر پول هزینه ها مثل قبل از مردم استفاده کننده گرفته می شد لااقل خیلی مراعات می کردند
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    2 0
    پستای مردم رو چاپ کنید شنیدن مشکلات پیشکش
  • مجتبی A1 ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    مشکل؟ مشکل نداریم ما کی گفته ما مشکل داریم اونو بمن نشان بده
  • نقی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    هر سال ویلاهایی که کنار ساحل دریا تو گیلان درست میکنن بیشتر و بیشتر میشه تا اندازه ای که هیچ راهی برای سایر افراد برای رفتن به دریا و شنا کردن باقی نمونده. این طور که حریم دریا داره میشه ملک خصوصی بعضی افراد تا چند سال آینده مردم عادی حق شنا کردن تو دریا رو نخواهند داشت. لطفا پیگیری کنید چرا با وجود آلودگی دریا به این افراد مجوز ساخت ویلا میدن تا حریم دریا رو تصرف کنن؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    1 0
    پروزه 4000 واحدی پرند . شیده . لطفا پی گیری . پولشو کامل دادیم 10 ساله خونه نداریم .
  • mohsen A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    مگه میشه.مگه داریم
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    درخواست پيگيرى مشكل ما كارگران كه در اين كشور ناديده گرفته مى شويم وا از شما تقاضا دارم.خواهشا پيگيرى نماييد.كارگر كارخانه سامسونگ
  • سید امیرسالار IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    باسلام .روستای سیدصفی در3 کیلومتری شهرستان بهمیی استان کهگلویه وبویراحمدبا جمعیتی بالغ بر600 نفر از سادات متاسفانه مسجد ندارد وسالهاست که اوقاف وامور خیریه کلنگ ساخت مسجد را زده اما تاکنون تنها 10/ اون هم باهمت مردم روستا پیشرفت داشته عاجزانه تقاضا می کنیم پیگیری فرمایید