رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دادگستری این استان آمادگی همکاری برای رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین جمال انصاری در دیدار با اعضای کارگروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در چند سال اخیر جرایمی چون قتل، سرقت و راه‌زنی در زمینه حمل و نقل وجود داشته است.

 

وی افزود: گرچه وقوع این جرایم کم است اما حداقل آن می‌تواند افکار جامعه را مختل کند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: گرچه ایجاد شاخص‌های امنیتی با زور و تحکم امکان‌پذیر نیست اما برای برقرای امنیت چاره‌ای جز برخورد و تحکم نداریم.

 

انصاری یادآور شد: دادگستری استان قزوین آمادگی لازم را برای همکاری و رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل را دارد.

 

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان قزوین نیز در این دیدار خواستار برقراری امنیت و تأسیس شورای حل اختلاف در حوزه حمل و نقل شد.

 

رضا میرزاخانی با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد کمرنگ شدن فعالیت شورای حل اختلاف در زمینه حمل و نقل بوده‌ایم، عنوان کرد: امروز لازم است برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت و همچنین مصالحه زود هنگام شورای حل اختلاف فعالیت خود را در این زمینه برقرار کند.

 

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت لازمه رعایت قانون از طرف شرکت‌های صاحب کالا است.

 

علی‌اکبر سیارمه با بیان اینکه استان قزوین در شاهراه قرار گرفته که این مهم موجب شده تا بیشترین حمل و نقل در این استان انجام گیرد، اضافه کرد: لازم است بحث امنیت خدمات‌دهندگان و خدمات‌گیران در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است؛ اعضای کارگروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پایان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اهدای لوح تقدیر از رئیس کل دادگستری استان قزوین تجلیل کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =