مرکز تجاری سازی پارک علم و فناوری هرمزگان راه اندازی می شود

سرپرست مرکز رشد جامع واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان هرمزگان از راه اندازی مرکز تجاری سازی این پارک طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، پویان ادیبی پیش از ظهر شنبه در نشست با واحدهای فناور مراکز رشد پارک هرمزگان افزود: مقدمات راه اندازی این مرکز فراهم است و طی روزهای آینده فعالیت خود را آغاز خواهدکرد.

وی به مزیت های راه اندازی این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات در بخش های مختلف از آغاز فعالیت واحدهای فناور تا تجاری سازی محصولات شکل گرفته است.

ادیبی با بیان اینکه خدمات این مرکز در راستای تسهیل تجاری سازی محصولات واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان صورت می گیرد، افزود: یکی از خدمات مورد نیاز واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد، خدمات مالی و حسابداری است؛ از این رو مشاوره مالی و مالیات، انجام خدمات حسابداری در مرکز تجاری سازی برای واحدهای فناور ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر خدمات مرکز تجاری سازی پارک هرمزگان اشاره کرد و گفت: خدمات مدیریت و منابع انسانی، خدمات حقوقی، خدمات بازرگانی، خدمات بازاریابی و فروش، خدمات تولید و توسعه محصول از دیگروظایفی است که با راه اندازی این مرکز به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد پارک هرمزگان ارائه خواهدشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =