پیکانی ها در حال انتخاب سرمربی فصل آینده خود هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیکان تهران پس از آنکه با حکم کمیته استیناف سرنوشتی متفاوت پیدا کرد، حالا به دنبال انتخاب سرمربی فصل آینده خود و بستن تیمی برای لیگ برتر است. پیکانی ها تا همین یک هفته قبل به فکر حضور در لیگ دسته اول بودند اما الان یک تیم لیگ برتری هستند و می خواهند یکی از بهترین و مطرح ترین مربیان ایران را انتخاب کنند.
پیکان تهران برای نیمکت خود دو گزینه مطرح را مد نظر دارد؛ علی دایی و امیر قلعه نویی. سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس مد نظر پیکان هستند و این باشگاه برای جذب یکی از آن ها تردید دارد. گرچه خود مربیان مذکور هم برای حضور در پیکان شرایطی دارند.
در مورد پیکان بزرگ ترین تردیدی که وجود دارد این است که آیا این تیم فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت؟ گرچه با حکم کمیته استیناف پیکان در لیگ برتر ابقا شده و فصل بعد در این لیگ بازی خواهد کرد، اما همچنان علامت سوال هایی درباره برگزاری بازی پلی آف وجود دارد. از طرفی مس کرمان هم پیگیر برگزاری بازی پلی آف است تا باز هم شانس خود را برای حضور در لیگ برتر امتحان کند.
حالا پیکان در دوراهی دایی و قلعه نویی مانده و خود این مربیان هم برای حضور در این تیم تردیدهایی دارند چراکه پیکان وضعیت مناسبی ندارد. از بازیکنان فصل گذشته پیکان، 15 نفر قراردادشان تمام می شود و با این حساب لیست این تیم خالی می شود. قلعه نویی به مدیران پیکان گفته باید دید که در این بازار نقل و انتقالات می شود 15 بازیکن را جذب کرد یا نه.
اگر قلعه نویی سرمربیگری پیکان را قبول کند، با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات نمی شود به راحتی 15 بازیکن جدید جذب کرد، ممکن است اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان را به عنوان دستیار خود انتخاب کند تا به کمک او تعدادی از بازیکنان خوب و جوان را به پیکان ببرد.
هاشم یکه زارع، مدیرعامل کارخانه ایران خودرو که سال 84 عضو هیات مدیره استقلال بود، تجربه کار با قلعه نویی را دارد و خودش هم استقلالی است. با این حساب شانس قلعه نویی برای حضور در پیکان بیشتر است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =