علی جنتی صبح امروز یکشنبه ۱۴ تیرماه راهی تئاترشهر شد تا در جریان روند بازسازی این مجموعه قرار بگیرد، روندی که در نهایت نارضایتی او را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جنتی که به همراه مرادخانی معاون هنری و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی راهی تئاترشهر شده بود گفت که روند بازسازی قلب تئاتر ایران بسیار کند پیش میرود.

او به سالنهای قشقایی، سایه و پلاتوهای تئاتر سر زد و در جریان مراحل ساخت، خرید تجهیزات و تغییرات ایجاد شده قرار گرفت. 

جنتی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تئاتر، از کند بودن روند بازسازی ابراز نارضایتی کرد و بر لزوم به سامان رسیدن و افزایش سرعت کار مراحل بازسازی این مجموعه و بهبود شرایط هنرمندان تاکید کرد.

مسعود معمار مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد نیز توضیحاتی را به وزیرارشاد ارائه و تاریخ تحویل سالن سایه و دو پلاتو تمرین این مجموعه را مردادماه اعلام کرد.

در حاشیه این بازدید علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد گفت که پس از بازید امروز، با مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی و مسعود معمار مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد جلسه‌ای را برای پیگیری دستورات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهند کرد تا موارد مورد نظر سریع‌تر پیگیری شود.

 

مرادخانی اعلام کرد که بخشی از تجهیزات لازم خریداری شده است. او با اشاره به زمان اعلام‌شده از سوی مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد برای تحویل سالن سایه و پلاتوها، گفت: شاید این روند چند روز عقب‌تر از زمان‌های اعلام شده باشد اما آن‌چه برای ما اهمیت دارد کیفیت کار است. نمی‌خواهیم به دلیل زمان از کیفیت کار کاسته شود. دوستان حوزه تئاتر هم این تاخیر را به واسطه نتیجه آن خواهند بخشید.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =