بالاخره با ناکامی با طعم درخشش تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی ، حالا همه نگاه ها به نقل و انتقالات لیگ برتر والیبالی است که تقریبا 110 روز قبل با حواشی فراوان به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، پس از اتفاقات ناخوشایند فینال لیگ برتر والیبال ، احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه جام نائب قهرمانی لیگ برتر والیبال را در بین بازی تیم های ایران و روسیه در لیگ جهانی دریافت کرد.

این اتفاق شاید برای مسئولین باشگاه بخاطر کسب یک جام دیگر در کارنامه باشگاه خوشایند باشد ولی برای هوادارانی که ماجراهای فینال را به یاد می آورند خیلی دردناک و فاقد مقبولیت است.

تابستان پارسال وقتی احد یوسفی و مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه با انفجار بمب های نقل و انتقالات و جذب ستاره هایی چون سعید معروف ، شهرام محمودی ، میلاد عبادی پور و جذب نیکولای نیکولوف و تمدید قرارداد عبدالرضا علیزاده ، حامد رضایی ، فرهاد پیروت پور و بابک فیاضی بهترین تیم بومی تاریخ والیبال ارومیه را بست کمتر کسی فکر می کرد این تیم یکدست تا این اندازه به حواشی روی خوش نشان دهد. باشگاهی که حتی با اجرای مراسم معرفی تیم و نواخته شدن آهنگ رسمی باشگاه سرآغاز یک فصل حرفه ای را رقم زد.

پائیز 93 لیگ با شروع درخشان لیگ توسط شهرداری و درخشش بازیکنان این تیم همه عاشقان والیبال شهر ارومیه را به کسب اولین قهرمانی تاریخ در لیگ امیدوار کرده بود ولی در آخرین روزهای فصل پائیز اتفاقی عجیب کام هواداران را تلخ کرد.

سعید معروف کاپیتان ارومیه ای بحالت قهر از باشگاه شهرداری در آستانه پیوستن به کازان روسیه قرار گرفته

شوک این خبر همه را بهت و حیرت فرو برده بود. از طرفی عاشقان والیبال انتظار چنین حرکتی از کاپیتان محبوبشان نداشتند ، از طرف دیگر سیاست های باشگاه و نحوه تیم بستن و جذب مهره های تقریبا با اصول بازی میر سعید بود بخصوص جذب شهرام محمودی و میلاد عبادی پور.

به هرشکل فشار ها نتیجه داد و انتقال انجام شد بدون آنکه رقمی بابت رضایت نامه پرداخت شود. باشگاه هم به سختی توسط پاسور مسن تیم ملی ایتالیا ، ورملیو

را جذب کند بازیکنی که گرچه درخششی خیره کننده داشت ولی نتوانست تا پایان مرحله نخست شوک سعید معروف را خنثی کند.

زمستان فرا رسید و ارومی ها به هر شکل با کسب برد های پیاپی به لطف تلاش ستارگانی چون فیاضی ، رضایی ، علیزاده ، نیکولوف ، ورملیو و ... به فینال برسند که این لحظه شوک دوم هم وارد شهر ارومیه شود.

فینال لیگ برتر والیبال بصورت تکبازی در سالن کوچک 1500 نفری تمرینی تیم ملی ، حریف : پیکان

اتفاق تعجب برانگیز قبل فینال : بخشیده شدن محرومیت هواداران پیکان

فینال با حضور هواداران پرشور ارومیه ای آغاز شد همه چیز بر وفق مراد آنها بود ولی کم کاری یکی از ملی پوشان و یا اشتباه فاحش مربی جام قهرمانی را به حریف هدیه داد.

ماجراهای تلخ دقیقا بعد از پایان بازی و قبول کردن باخت آغاز شد . درگیری های منجر به ناتمام ماندن اهدای جام.

احد یوسفی در اولین واکنش به اتفاقات از عدم دریافت جام ، رسیدگی به جریانات فینال ، و تغییراتی در تیم برای فصل جدید خبر داد.

مدیرعامل باشگاه در جلسه مطبوعاتی بعد از تعطیلات نوروز به تلاش برای اعاده حیثیت اشاره و تلاش برای جلب رضایت هواداران را در اولویت قرار داده بود.

شوک سوم در دومین جلسه باشگاه شهرداری اتفاق افتاد

سند امضا شده توسط مدیرعامل باشگاه شهرداری پرده از اتفاقات فینال برداشت (سندی که از پشت صحنه فینال جنجالی لیگ والیبال رازگشایی می کند)

یوسفی در جلسه با اصحاب رسانه کاملا دستپاچه امضای این سند را بخاطر توجوانان بازداشت شده تایید میکند ولی همه از این اتفاق و اینکه مدیرعامل باشگاه قبلا اشاره ای به آن نداشته ناراحتند.

بعد از گذراندن این اتفاقات تلخ ، زمزمه های تمدید قرارداد جهانگیر سیدعباسی بعنوان یکی از ارکان اصلی باخت در فینال توسط هواداران و بازگردانده شدن سعید معروف و شهرام محمودی دوباره کانون توجهات را به باشگاه شهرداری ارومیه روانه کرد.

شوک چهارم اما تیرخلاصی بود بر هوادارانی که منتظر خبر خوش بودند

مدیرعامل باشگاه جام نائب قهرمانی لیگ برتر والیبال را دریافت کرد (مراسم اهدای جام لیگ برتر والیبال چگونه برگزار شد؟)

حالا همه هواداران بهت زده و انگشت به دهان مانده از اینکه مدیرعامل محبوب ترین رشته ورزشی شهر ارومیه کاپی که قرار نبود دریافت کند را در دست گرفته و با آن خودنمایی می کند و راهی را در پیش گرفته که همه از آینده اش نگرانند.

در کمتر از 3 ماه مانده تا فصل جدید لیگ برتر خبر های ضدونقیض عدم تمایل باشگاه به تمدید قرارداد بابک فیاضی ، فرهاد پیروت پور  و بازگشت احتمالی سعید معروف و شهرام محمودی و تبدیل تیم بومی به یک تیم غیر بومی و ار طرف دیگر عدم اطمینان به جدایی دوباره سعید معروف و بروز اتفاقات فصل پیش در این فصل همه عاشقان والیبال شهر ارومیه را نگران آینده این تیم کرده است. آینده ای که شاید باعث نزول تماشاگران ورودی به سالن ها به مانند آنچه در فوتبال کشور اتفاق افتاده منجر شود.

حالا یک سوال از مدیرعامل باشگاه : آیا ارزش جام نائب قهرمانی از استیفای حق هواداران بالاتر است ؟

و سوال آخر از هواداران عاشق والیبال : آیا با بازگشت سعید معروف و شهرام محمودی با قرارداد میلیاردی بدون تضمین بازی تا آخر فصل موافقند ؟

سینا افشاریان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =