ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد در سواحل مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور طی امروز و فردا خبر داد.

احد وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این وضعیت بعد ازظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با شدت کمتری رخ خواهد داد. طی دو روز آینده در بخشهایی از شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گردوخاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل در برخی ساعات طوفان و گردوخاک رخ خواهد داد. طی دو روز آینده شرق دریای عمان و بخشهای مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در روز چهارشنبه 17 تیرماه نیز هوای شهر تهران نیمه ابری در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 38 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 28 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. هوای شهر تهران در روز پنجشنبه نیز غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 27 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =