آینده‌نگری بی‌بی‌سی کار دست مجری «تخت‌گاز» داد/ تصمیم سرنوشت‌ساز کلارکسون

شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی جرمی کلارکسون و تیمش را درمنگنه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند ساخت برنامه جدید جرمی کلارکسون با حضور جیمز می و ریچارد هاموند، با مشکل جدیدی روبه‌رو شد. براساس قراردادی که بی‌بی‌سی با سازندگان سابق برنامه «تخت‌گاز» بسته بود، آنها تا سه سال نمی‌توانند، برنامه‌ای مشابه با «تخت‌گاز» را در بریتانیا بسازند. اکنون شبکه ITV باید تا آوریل سال 2017 منتظر بماند، تا بتواند برنامه این برنامه جدید با حضور جرمی کلارکسون را به بازار عرضه کند.

شبکه بی‌بی‌سی در حال حاضر مشغول ساخت سری جدید برنامه «تخت‌گاز» با حضور کریس اوانز در جایگاه جرمی کلارکسون است. پخش سری جدید برنامه «تخت‌گاز» از آوریل سال 2016 شروع خواهد شد. بدین ترتیب این برنامه با حضور کریس اوانز یک سال فرصت دارد، تا از نبود برنامه رقیب برای تثبیت جایگاه خود استفاده کند.

تنها راهی که اکنون پیش روی تیم جرمی کلارکسون قرار دارد، استفاده از سرویس‌های آنلاینی مانند «Netflix» و آمازون خواهد بود. اکنون تیم سازنده سابق برنامه «تخت‌گاز» باید تصمیم سخت و سرنوشت‌سازی بگیرد. آنها می‌توانند بلافاصله کار ساخت برنامه خود را آغاز کرده و میزبان دیگری غیر از شبکه ITV برای برنامه خود بیابند، یا اینکه پیشنهاد وسوسه‌انگیز ITV را قبول کنند که در این صورت کریس اوانز 2 سال فرصت دارد که برنامه جدید را میان مخاطبان جا بیاندازد.

به گفته شبکه بی‌بی‌سی،  «تخت‌گاز» یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی در جهان است، که بیش از 350 میلیون بیننده در سراسر جهان دارد.

منبع : ورایتی / 7 جولای
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    24 3
    خیلی با حال بودن...
  • رضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    20 4
    خوب میرن آمریکا میسازن