تسنیم نوشت:

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: آمریکا می‌خواهد ایران را مانع توافق معرفی کند، اما مانع توافق زیاده‌خواهی طرف مقابل است.
 آیت‌الله احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران، در خطبه‌های امروز خود با بیان اینکه ملت ایران در طی چند روز گذشته دو حماسه خلق کردند، گفت: یک حماسه، حماسه معنوی شب‌های قدر بود که مانور دین و مانور عشق به خدا محسوب می‌شد و آنچه مایه شکر بود حضور جوانان عزیز در این مراسم‌ها بود.
وی افزود: حضور جوانان در صف اول این مراسم‌ها گویای عشق به ربوبیت و اینکه تیر دشمنان در عرصه جدا کردن جوانان از معنویت و عشق به خدا به سنگ خورده است و امیدوارم خداوند بهترین پاداش و اجر را به شما ببخشد.
آیت‌الله خاتمی به حضور در راهپیمایی پرشکوه جهانی قدس را حماسه‌ای دوم خواند که امروز ملت ایران آن را خلق کرده است و ادامه داد: بعد از 36 سال از انقلاب اسلامی حضور شما در این راهپیمایی مانند سال 1359 بود و مثل گذشته فریاد برائت از دشمنان و حمایت از اسلام را سر دادید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    ما قاعدتا باید به این نتیجه رسیده باشیم که در راستای سیاستهای تامین انرژی، بر اساس منطق روشن فنی و اقتصادی، اصلا نیاز به غنی سازی نداریم. اگر ما خود به این درک نرسیده ایم دیگر چه مذاکره ای؟ چه توافقی؟