عارف: در انتخابات 92 به دنبال اصلاح روند نامطلوب گذشته بودیم

ایرنا نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که در انتخابات خرداد 92 اصلاح طلبان به دنبال اصلاح روند نامطلوب گذشته بودند، گفت: در انتخابات آینده مجلس باید به دنبال کسب30 کرسی استان تهران باشیم چرا که پیروزی حداکثری در این استان از نظر سیاسی معنا و مفهوم ویژه ای دارد.

محمدرضا عارف در جمع مردم اسلامشهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و با آرزوی آزادی قدس شریف، این حضور معنادار را پشتوانه ای محکم برای تیم مذاکره کننده هسته ای دانست.

وی ادامه داد: باید از تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های سرداران دیپلماسی کشورمان قدردانی کرد که در مذاکرات پیچیده و دشوار به دنبال احقاق حقوق ایران هستند و ان شاء الله گام های آخر نیز با موفقیت آنچه که خیر و صلاح کشور است طی شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان این که شهرستان اسلامشهر پایگاه اصلاح طلبان است به تعبیر رییس دولت اصلاحات که این شهر را ایران کوچک نام گذاری کرده بود، اشاره کرد و گفت: شهرستان اسلامشهر که در حوزه انتخابیه تهران قرار دارد و یکی از مراکز اصلی اصلاح طلبی محسوب می شود.

عارف با بیان این که اصلاح طلبان اسلامشهر در دیگر استانها نیز تاثیر دارند، خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اصلاح طلبان به دنبال تغییر بودند زیرا باید روند نامطلوب گذشته اصلاح می شد که با کمک و همراهی مردم اصلاح طلبان در فاز اول به هدف خود دست پیدا کردند و باید در اسفند امسال فازاول را با پیروزی در انتخابات مجلس تکمیل کنیم.

عارف تصریح کرد: اگر در انتخابات مجلس پیروز شویم مطمئنا در انتخابات آتی از جمله ریاست جمهوری 96 جریان اصلاح طلب و اعتدال پیروز خواهند شد.

در این مراسم که علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و محسن مهرعلیزاده رییس سابق سازمان تربیت بدنی حضور داشتند تعدادی از نخبگان این شهر به بیان نظرات خود پرداختند.

27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    14 1
    ما شما رو برای ریاست مجلس لایق میدونیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    11 1
    زنده باد روشنفکر اصلاح طلب، عارف عزیز
  • بی نام RO ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    12 1
    درود بر رئیس جمهور بالقوه ایران