بهداد سلیمی این روزها کمتر مصاحبه می‌کند. قهرمان جهان سعی می‌کند دور از حاشیه‌ها باشد و به قول خودش: «بدون توجه به هر حاشیه‌ای فقط برای جهانی تمرین می‌کنم و وزنه می‌زنم.»

مرتضی رضایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پايان اردوي وزنه‌‌برداري در شهركرد با بهداد تماس گرفتيم تا از او درباره شرايط اين روزهاي اردوي تيم‌ملي سؤال كنيم كه او اين واكنش را نشان داد: «شرايط اردوها خوب است. در شهركرد مشكل خاصي نداشتيم و با تمركز لازم هدف‌مان را دنبال كرديم. در اين اردو تمام تلاش خودم را كردم تا بتوانم خوب تمرين كنم و بهترين وزنه‌ها را بزنم. خوشبختانه در شهركرد مشكلات حل شد و ما در هتل اقامت داشتيم و در سالن‌هاي تخصصي وزنه‌‌برداري تمرين مي‌كرديم.»
از او درباره اردوي چالوس پرسيديم كه او گفت: «در شهركرد ما در ارتفاع بدنسازي كرديم و من تمام تلاش خودم را كردم. حالا بايد ببينيم در اردوي شمال چه اتفاقي مي‌افتد. در كل فكر مي‌كنم ركوردهايي كه زدم خوب بود. اين‌طور كه خودم مي‌بينم روندم صعودي است و هر روز بهتر از ديروز مي‌شوم.»
خود سليمي چقدر اميدوار است كه در مسابقات جهاني انتظارات را برآورده كند و نتيجه‌اي كه سال قبل گرفته بود را جبران كند؟
او در اين مورد هم گفت: «توقعات زياد است. من كمي مصدوم بودم اما حالا شرايط بدني خوبي دارم. بدون‌شك هدفي غير از اين ندارم كه در مسابقات آمريكا مدال طلاي دسته فوق‌سنگين را براي ايران پس بگيرم. مي‌خواهم دل مردم را شاد كنم. من در مسابقات قزاقستان هم تلاش خودم را كردم و هيچ‌وقت كم نگذاشته‌ام. در هر صورت نتيجه و مدالي كه در جهاني آمريكا به دست مي‌آيد دست خداست.»
سليمي در پايان گفت: «رفع مشكلات در اردوي شهركرد نشان مي‌دهد كه فدراسيون وزنه‌‌برداري و شخص علي مرادي حواس‌شان به اردوها و وزنه‌برداران هست. اين باعث خوشحالي است كه رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري تمام فكر و ذكرش رفع هرچه زودتر مشكلات پيش‌رو و نگراني وزنه‌برداران است. به نظرم شرايط اردويي بچه‌ها در شهركرد خوب بود و فكر مي‌كنم بچه‌ها هم از وضعيت اردوي شهركرد كاملاً راضي بودند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    4 6
    آررره پس ميگيري حتما