عابدینی می گوید هدف اصلی آنها از دعوت مقامات عالیرتبه دولتی به مراسم بهترین های فوتبال نشان داد جایگاه ویژه فوتبال در جامعه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر عابدینی قبل از مراسم بهترین های فوتبال ایران در هیات رئیسه سازمان لیگ پیشنهاد داد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به عنوان بهترین مدافع حیثیت ایران، به مراسم انتخاب برترین ها دعوت شود. اما وقتی مراسم برگزار شد خبری از ظریف نشد و در نهایت هم پیدا بود او نخواهد آمد. عابدینی در این باره می گوید: «کل دولت مردها به مراسم نیامدند. ما اولین نفر کارت دعوت را برای آقایان جهانگیری و ظریف فرستادیم. دولتی که صاحبخانه بودند اصلا نیامدند.»
او ادامه می دهد: «ما همه چیز را با دفتر این عزیزان هماهنگ کردیم. کارت خواستند که فرستادیم. ما دوست داریم با دولت تعامل داشته باشیم. من می دانم که آقای جهانگیری خیلی خوب مسایل فوتبال و ورزش را دنبال می کند. استنباط ما این بود که این عزیزان باید بیایند و متوجه شوند که فوتبال در اجتماع چه جایگاه ویژه ای دارد. آنها باید می دیدند وقتی اسم کریمی برده می شود مردم چه برخوردی می کنند. بازیکنی مثل تیموریان هم در مراسم نبود ولی وقتی اسمش را خواندند، به شدت تشویق شد. ما دوست داشتیم مسولان این صحنه ها را ببیند و واقعا متوجه جایگاه فوتبال شوند.»

عابدینی همچنین می گوید: «ما دوست داشتیم که آقای ظریف واقعا تقدیر و تشکر کنیم. آنها به گردن همه حق دارند. به خاطر همین گفتیم ایشان را به عنوان بهترین مدافع حیثیت ایران معرفی کنیم.»

البته در مراسم برترین ها ، وزیر ورزش هم حضور نداشت و شاید یکی از دلایل این غیبت ، گفته های تند امیر عابدینی در روزهای اخیر درباره وزیر ورزش بود. جسارتی که واکنش های تندی را از سوی بسیاری از اهالی ورزش کشور به همراه داشت. اینکه یک مدیر فوتبالی چرا باید به وزیر رای گرفته از مجلس و معرفی شده از سوی رئیس مجهور منتخب مردم ، اینگونه تند سخن بگوید. 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =