دلیلی که باعث شد قلعه نویی در ملوان بی پول بماند!

با انصراف بهشتی از مالکیت تیم ملوان به نظر می رسید امیر قلعه نویی هم انزلی را ترک کند اما برخلاف پیش بینی ها، سرمربی سابق تیم استقلال قرارداد خودش را با قوهای سفید انزلی ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی قراردادش با ملوان را ثبت کرد و بعد در جمع خبرنگاران گفت فقط از مسئولان شهر انزلی یک خواسته دارد، اینکه پول بازیکنان را بدهند. با کنار رفتن بهشتی که سرانجام هم نتوانست به تعهداتش در قبال تیم محبوب شمال کشور عمل کند ، انزلی چی ها به قلعه نویی گفته اند حداقل 5 تا 6 میلیارد تومان اسپانسر می گیرند و اگر سازمان لیگ پای تعهداتش باشد و بین 3 تا 4 میلیارد به هر تیم لیگ برتری بدهد ، تیمی مثل ملوان که همه بازیکنانش سفید امضاء کرده اند ، بدون نیاز به افرادی چون بهشتی می تواند سر پا باشد.
قلعه نویی بعد از سال کابوس وار در استقلال می داند اگر ملوان را به دلیل بی پولی ترک کند، مهر تائیدی زده بر همه انتقادهایی که ده سال مدام به او وارد می شده. اینکه او مربی هزینه است. کسی که فقط در تیم های پولدار و پر ستاره می تواند کار کند. پس می خواهد بماند و فعلا پیش برود. او که دو فصل بد را در استقلال پشت سر گذاشته امسال حتی اگر مدعی قهرمانی نباشد و بتواند از ملوان یک تیم نیمه بالای جدولی بسازد پیش خودش راضی خواهد شد. او که فکر می کرد در انزلی شرایطی بهتر از قم دارد و خیلی ساده به پیشنهاد دوست دیرینش نه گفت، حالا در شرایطی است که نمی داند چه باید بکند.
قلعه نویی حالا تصمیم گرفته در انزلی بماند. تیم ملوان بعد از تیمهای استقلال تهران، استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز ششمین تیمی است که قلعه نویی هدایت آن را در لیگ بر عهده دارد.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =