۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۷

رییس اتحادیه املاک کشور پیش بینی کرد : به طور قطع تا پایان سه ماهه اول سال آینده قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت ودر برخی از مناطق نیزشاهد کاهش قیمت ها خواهیم بود .

براساس اظهارات مصطفی قلی خسروی ، تا دوماه گذشته روزانه حدود دو هزار و 100 معامله در بخش مسکن صورت می گرفته است که این رقم در ماه جاری به 5 هزار و 800 معامله افزایش یافته است .

وی تاکید دارد : این افزایش معاملات در حالی صورت گرفته که شاهد هیچگونه افزایش قیمت در این بخش نیستیم و پیش بینی می شود این رشد معاملات ادامه داشته باشد .

خسروی همچنین در خصوص اجاره بها نیز با تاکید بر اینکه وقتی قیمت خرید مسکن افزایش نیابد اجاره بها نیز تغییر نخواهد کرد از احتمال کاهش قیمت اجاره بها در نیمه اول سال آینده خبرداد و افزود: همچنان 30 کشور جهان با رکود مسکن مواجهند و هیچگونه رونقی در این کشورها شاهد نیستیم دراینصورت نمی توان امیدوار بود چنین رونقی در بازار مسکن ایران بوجود بیاید که در نهایت قیمت ها را افزایش دهد .

وی از کسانی می گوید که در تلاشند تا قیمت مسکن را به نفع خود افزایش دهند ما تا کنون نتوانسته اند در این امر موفق شوند اما به هر شکل به دنبال بهانه ای برای سودجویی خود از این بازار هستند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 44073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =