زندگی شهری خالی از مشکل نیست، اما بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجا مراجعه کنند یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالار A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام پدرم با 30 سال سابقه بیمه در شهرداری بازنشست شد اما همکاران وی با سابقه کمتر ماهیانه 1 میلیون و 700 هزار تومان دریافت میکنن اما پدرم 1 میلیون و 200 هزار تومان .تنها پدر من نیست بلکه چندین نفر از همکارانشون این مشکل رو دارن به دیوان عدالت اداری هم شکایت کردیم هنوز جوابی ندادن .ما باید چکار کنیم؟؟؟
  • رضا افروزی EU ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام چرا مدت زمان مرخصی زایمان برای زنان کارمند 9ماه ولی برای زنان کارگر 6ماه هست؟ آیا خون زنان کارمند از زنان کارگر رنگینتر است
  • دانشجويان دانشگاه فرهنگيان ورودي سال ٩٣ A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    مشکل استخدام ما ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان را از اقای دادگر رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان جویا شوید...روز چهارشنبه ایشون جلسه ای با اقای فانی و اقایان دیگر داشتند و ما منتظر خبری از ایشان هستیم.لطفا چیگیری کنید12000 نفر چشم انتظارند.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 0
    ممنون از زحمتی که کشیدید و مشکل استخدام قوه قضاییه رو از آقای نوبخت پرسیدید , ولی مشکلی که وجود داره اینه که ایشون یه اشاره مبهم کردند که توتافقاتی صورت گرفته درصورتیکه سخنگوی قوه قضاییه گفتن بودجه تخصیص داده نشده و ضمنا نوبخت اشاره کرد که در جریان اینکه این موضوع مربوط به سال ۹۲ هست یا نه بی اطلاعم , لطفا درد ما رو از ایشون دقیقتر سوال کنید
  • علي IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام خبر من ا شما يه خواهشي دارم ميخاستم يه آمار بگيرين كه وضعيت كار توي اين دو سه ماه چه وضعي داره؟ متاسفانه از هر قشري دارم ميپرسم ميگه كارا خوابيده.آيا توافقات اثر كرده؟؟؟؟؟؟؟ خوهشا پيگيري كنيد درسته هيچ اثري رو مسئولين نداره ولي حداقل يه رحيه به عزيزاني كه ميان خبرانلاين ميده ممنون
  • حامد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام متاسفانه علیرغم گذشت سه سال از ثبت نام مسکن مهر پردیس و پرداخت 38 میلیون تومان و برداشت کامل وچه مذکور از حساب توسط شرکت عمران و بانک مسکن حتی قراردادی با اینجانب تا این لحطه منعقد نگردیده است و هر بار که بابت پیگیری وضعیت به شرکت عمران مراجعه می کنم می فرمایند هنوز نوبت شما نرسیده است زمان ثبت نام می گفتند آورده هر متقاضی زودتر واریز گردد زودتر قرارداد منعقد میگردد اما حالا می فرمایند اولویت با آنهایی هست که زودتر ثبت نام کرده اند واقعا چرا وزارت راه وشهرسازی پیگیری نمی نماید؟؟؟ آیا این کلاهبرداری نیست؟
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    هزینه های درمانی و دندانپزشکی با درآمد عموم مردم متناسب نیست