مهر نوشت:

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران از برخورد شرکت آب و فاضلاب و همچنین شهرداری با مصرف‌کنندگان آب شرب در ساخت و سازها خبر داد.

مرتضی طلایی پس از پایان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورات جلسه امروز شورا اظهار داشت: در این جلسه بررسی لایحه پیشنهاد تامین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در شورای سوم مصوبه‌ای را داشتیم که به شرکت آب و فاضلاب اجازه داریم که در قبال ارائه خدمات به شهروندان هزینه‌ای را دریافت کنند که البته این هزینه صرف پیشرفت شبکه آب و فاضلاب در شهر تهران شده است.

طلایی گفت: در همین راستا شبکه آب و فاضلاب که قرار بود طی یک برنامه ۳۰ ساله به اتمام برسد با برنامه‌ریزی و البته دریافت هزینه از شهروندان پیش‌بینی می‌شود این پروژه به مدت ۱۰ سال به پایان برسد.

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به ممنوعیت استفاده آب شرب در ساخت و سازها گفت:‌ با افراد متخلف و خاطی برخورد قانونی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت جریمه در هر مترمکعب آب گفت: بر این اساس افرادی که از آب شرب در ساخت و سازها استفاده کنند برای هر مترمکعب ۴۰ هزار ریال باید پرداخت کنند.

عضو شورای شهر تهران در خصوص حضورش در باشگاه راه‌آهن به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه، خاطرنشان کرد: این برای نخستین باری است که یک باشگاه قدیمی در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و بنده با این انگیزه وارد شدم که بخش خصوصی تقویت شود.

طلایی گفت: امیدواریم با ورود بخش خصوصی به عرصه ورزش، بنیان جامعه ورزشی تقویت شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 0
    خب اگر شهروندی خواست گزارش این تخلف را بدهد با چه شماره ای باید تماس بگیرد؟
  • مهندس RO ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    چه فایده ؟ جریمه را میدهند و اب را هم استفاده میکنند.. هیچ راه حل دیگری جز جریمه به فکر اقایان نمیرسد ؟ این هم شد یک راه دیگر برای پول دراوردن.. گیرم چند ملیون هم جریمه گرفتید میتوانید ان را تبدیل به اب بکنید ؟؟
  • علی RO ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    تمام کشورهای پیشرفته ابتدا کشاورزی را توسعه بخشیدند.جالبه سهم کل مصرف اب اشامیدنی از سدها 2 درصد است وبخش بسیارعظیم ان مال کشاورزی پرمصرف وکشت محصولات غیر استراتژیک وبسیار آب ور مثل کاهو است که شیطنت هایی در کار است.باید روی کشت گندم و رنج تمرکز کرد تا صادرات را بالا برد.