فیلم ها و کارتون های دهه 60 را در برج میلاد ببینید/ بادبادک‌ها هم هوا می‌شوند

جشنواره تابستانه برج میلاد تهران از فردا هفتم مرداد ماه با برپایی شهر نشاط با محوریت شادی های حلال برای خانواده ها و پربار کردن اوقات فراغت شهروندان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره تابستانه از فردا و در نخستین بخش با ایجاد شهر نشاط ویژه خانواده، کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف آغاز می شود.

جشنواره شهر نشاط با محوریت کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای سرگرمی، نشاط و بازی برای این گروه سنی در کنار خانواده ها در برج میلاد تهران برگزار می شود. این جشنواره در بخش های هنری، سرگرمی و تفریحی، ورزشی از هفتم تا و 16 مرداد ماه میزبان شهروندان خواهد بود.

نمایش و اکران فیلم ها و کارتون های دهه 60 به منظور ایجاد حس نوستالوژی، برگزاری مسابقه محله ویژه خانواده ها، برپایی نمایشگاه و کارگاه تجسمی در گالری شرقی، ایجاد شهربازی، برگزاری جشنواره بادبادک ها برای کودکان از جمله بخش های فرهنگی و تفریحی است.

همچنین ایجاد زمین کودک، بزگراری مسابقه ماشین های RC، غرفه فروش اسباب بازی، برپایی غرفه های ویژه دهه 60، برگزاری بازی های رایانه ای و برگزاری جشنواره سازه های ماکارونی از دیگر بخش های این شهر است.

جشنواره تابستانه برج میلاد تهران در قالب 5 شهر نشاط، شهر بانو، شهر علم، شهر هنر و شهر عاشقی از هفتم مرداد ماه تا 10 مهرماه در یادمان ملی ایرانیان برگزار می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =