گشایش هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی در گیلان

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی، عصر سه شنبه با حضور استاندار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، استاندار گيلان در حاشيه افتتاح نمايشگاه خودرو و قطعات جانبي خودرو در گفتگو با خبرنگاران گفت: شرایط جدید در کشور موجب رقابت بیشتر تولید کنندگان و افزایش کیفیت محصولات می شود و نمایشگاه مذکور محلی برای عرضه آخرین تولیدات خودرویی کشور است.

وی با اشاره به راه اندازی 65 غرفه برای ارائه این دستاوردها در این نمایشگاه خاطرنشان كرد : پنج شرکت در بخش تولیدات خودرو در این نمایشگاه حضور یافتند که ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه سه محصول جدید خود را در گیلان برای اولین بار به نمایش می گذارند.
دكتر نجفي با بیان این که شرکت های یاد شده در اين نمايشگاه برای عرضه دستاوردهای خود تخفیفات ویژه نیز ارائه می دهند، افزود : این تخفیفات می تواند برای استقبال بیشتر مردم از این نمایشگاه بسیار موثرباشد.
وي مبنای کار دولت را تقویت تولیدات داخلی عنوان و تصريح كرد : نگاه دولت حمایت از تولید داخلی و افزایش صادرات است.
نماينده عالي دولت در گيلان با اشاره به اقدامات انجام شده برای راه اندازی کارخانه خودروسازی در گیلان اظهار کرد : در ارتباط با راه اندازی کارخانه خودروسازی در گیلان متقاضی داشتیم که مراتب تحویل زمین صورت گرفته و با شرایط جدیدی كه بوجود آمده علاقمندی آنان براي عرضه توليداتشان بيشتر شده است.
گفتني است این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع با حضور بیش از 65 واحد فعال تولیدی و صنعتی تا 9 مرداد ماه جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در جاده رشت به تهران برای بازدید علاقمندان دایر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =