عباسپور: اهانت کنندگان به رئیس مجلس تحمل مشی معتدل و منطقی او را ندارند

از نگاه نماینده پیشین مجلس، اهانت کنندگان به تیم مذاکره و رئیس مجلس اگرچه مدعی تبعیت از ولی فقیه هستند اما برخلاف نظرات ایشان، فقط تندروی می کنند.

علی عباسپور تهرانی‌فرد، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ذر گفت و گو با خبرآنلاین، توهین کنند گان به رئیس مجلس را «یک دسته افراد تند رو و ضد نظام» خواند و افزود:  این ها افرادی هستند که خود را دلسوز نظام می نامند، در صورتی که اینگونه نیست. اينها کسانی هستند که وجهه اصولگرایی در کشور را خراب کردند. این ها افراد معتدل و منطقی همچون آقای لاریجانی را نمی خواهند تحمل کنند.

وی در ادامه گفت: اهانت کنندگان به رئيس مجلس، یک چهره خشن از اصولگرایی ارائه مي دهند و مدعي تبعیت از ولایت فقیه هستند. درحاليکه مثلا در مورد مذاکرات هسته ای، مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند تیم مذاکره کننده تلاششان را کرده و از آنها تقدیر نمودند و از همه خواستند که یک اتحاد در کشور در مورد این توافقنامه وجود داشته باشد. اما باز اهانت کنندگان کار خودشان را انجام می دهند و تا جايي پيش مي روند که به رئیس مجلس توهین مي کنند.

عباسپور بیان کرد: از دوره های قبل این تندروی ها  به اسم تبعیت از ولایت فقیه در مجلس وجود داشته است . این ها خودشان را تافته جدا بافته می دادند و هرگونه که می خواهند رفتار می کنند. این تعداد محدود در مجلس جز ایجاد ایده های خشن چیزی دیگری نشان نمی دهند. متاسفانه همین اهانت کنندگان هستند که همیشه یک دفاع جانانه از آقای احمدی نژاد می کردند.

وی در پایان سخنان خود گفت: رهبري بارها  اعلام کردند که مجلسیان از یک همدلی و همزبانی برخوردار باشند اما این ها خط تضاد را در مجلس دنبال می کنند و بر اساس همین تفکر هم به خودشان اجازه می دهند که هم به آقای ظریف توهین کنند و هم به دکتر لاریجانی. البته جامعه این افراد را طرد خواهد کرد ولی ايفاي نقش دستگاه قضا برای جلوگیری از این رفتارها لازم است. 

27215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    13 4
    واقعا نماینده ای که خطاب به رئیس محترم مجلس با بی احترامی می گفت لاریجانی گوش بده واقعا صدایی تاسف آور و دلخراش داشت
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      3 0
      اشتباه منفي خورد،