آنگونه که مسوول کمیته داوران حرف می زند، در هفته دوم باید منتظر بازگشت داور جنجالی به لیگ برتر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود عنایت رئیس دپارتمان داور کمیته داوران لیگ برتر، درباره صحنه های مشکوک به پنالتی بازی پرسپولیس و پدیده می گوید: «من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و به نظرم داوری بدون مشکل بود.»
او درباره اعتراض یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن پس از شکست مقابل ملوان و گفتن این جمله که نتایج بازی ها خارج از زمین تعیین می شود، توضیح می دهد: «به خاطر همزمانی بازی ها من نتوانستم این بازی را ببینم. ولی متوجه شدم که فاصله دوربین هم از صحنه زیاد بود. به خاطر فاصله ای هم که گل محمدی با صحنه داشته، چطور اینگونه اظهار نظر کرده است. من باید اول صحنه را ببینم بعد درباره اش حرف بزنم. تا زمانیکه نبینم نمی توانم بگویم کار داور درست یا اشتباه بوده است.»
عنایت در پاسخ به این سوال که آیا داوران هفته دوم انتخاب شده اند می گوید اسامی را در ذهن دارند اما هنوز اعلام نکرده اند. اما نکته اینجاست که می گویند قرار است محسن قهرمانی داور جنجالی لیگ برتر دربی اصفهان را سوت بزند. عنایت در این باره توضیح می دهد: «چه ایرادی دارد که آقای قهرمانی در لیگ برتر قضاوت کند؟» اما آخرین قضاوت قهرمانی قبل از ماجرای کارت به کارت و آن جنجال هایش، در همین اصفهان بود. عنایت پاسخ می دهد: «آن ماجرا که ارتباطی به سپاهان نداشت. کاملا هم اثبات نشد. ماجرا به آدم ها و تیم دیگری ارتباط داشت.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =