۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

مهرنوشت:


شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: ارسال پیام کوتاه تلفن ثابت برای مشترکان این استان از ۳ روش امکان پذیر شده است.

مشترکان شرکت مخابرات استان تهران برای ارسال پیامک از تلفن ثابت می توانند از سه روش استفاده کنند؛ روش اول به ارسال پیامک به واسطه تلفن های رومیزی مخصوص بدون هیچ گونه هزینه اولیه و یا ثبت نام انجام می شود و مشترکان می توانند تنها با خرید گوشی هایی که قابلیت ارسال پیامک را دارند از این سرویس استفاده کنند.

در این روش مشترکان باید برای ارسال پیام از شبکه تلفن ثابت، ابتدا وارد منوی دستگاه تلفن خود شده و شماره ۹۷۱۷۰۰۰ را در قسمت sms center در هر دو قسمت Deliver و Sumbit وارد کنند.

در روش دوم با دانلود نرم افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) با استفاده از sms اینترنتی تلفن ثابت، مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود از طریق اینترنت به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند که در این سرویس شماره فرستنده پیامک، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

همچنین در روش سوم که برای آن عنوان «آسانک» در نظر گرفته شده نیز مشترک می تواند با استفاده از اینترنت پرسرعت نسبت به ارسال پیامک مورد نظر خود به صورت غیرانبوه (کمتر از ۱۰۰ پیامک در روز) و انبوه (حداکثر تا ۱۵۰ هزار پیامک در روز) اقدام کنند.

متقاضیان استفاده از این سرویس با ورود به سایت www.asanak.ir می توانند با ثبت نام نسبت به دریافت پنل از این روش، اقدام به ارسال پیامک کنند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =