سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از نتایج این تیم ناراضی است.

زاوش محمدی-خبرآنلاین؛ فصل گذشته و بعد از روی کار آمدن درخشان در پرسپولیس،حسین عبدی به عنوان دستیار درخشان در پرسپولیس حاضر به کار شد. عبدی در یکی از دوران حضور چندگانه علی دایی در پرسپولیس هم عضو کادر فنی بود. بعد از اخراج درخشان از پرسپولیس عبدی به صورت موقت سرمربی شد و هدایت این تیم را مقابل النصر عربستان در تهران بر عهده داشت. بعد از این بازی بود که محمد حسین نژاد فلاح برانکو را به عنوان سرمربی معرفی کرد. حسین عبدی که انتظار داشت بعد از درخشان او سرمربی پرسپولیس شود با آمدن برانکو ساز جدایی کوک کرد. عبدی بعد از اخراج درخشان و برتری مقابل النصر در مصاحبه ای گفت: انتظار داشتم سمت سرمربی گری پرسپولیس را تا آخر فصل به من پیشنهاد بدهند.

بعد از آمدن برانکو و انتخاب دستیارانش عبدی دیگر در پرسپولیس حاضر نشد تا اینکه به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد. حضور عبدی در هیات مدیره پرسپولیس کمی عجیب بود چراکه او در فوتبال ایران به عنوان یک مربی شناخته می شود تا یک مدیر و عضو هیات مدیره. از همان جا بعضی رسانه ها گمانه زنی کردند که ممکن است عبدی و برانکو به مشکل بخورند چراکه از طرفی عبدی، برانکو را در جایگاهی می دید که آن را حق خودش می داند و از طرف دیگر برای او به عنوان یک چهره فنی، سخت است که در کار کادر فنی دخالت نکند.

پس از گذشت مدتی، اختلافات شروع شد و برانکو اعلام کرد که باشگاه بازیکنان مورد نظر او را نمی خرد. در این مورد مصاحبه های مختلف انجام شد و اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس از خود دفاع کردند اما در نهایت حرف برانکو این بود که باشگاه بازیکنان مورد نظرش را جذب نکرده است.

با شروع لیگ پانزدهم، پرسپولیس در یک بازی تماشایی نتوانست در آزادی از پس پدیده مشهد بربیاید و فقط یک امتیاز کسب کرد. پرسپولیس در بازی دوم مهمان استقلال خوزستان بود. آنها در دمای 50 درجه اهواز به مصاف میزبان خود رفتند و با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند. حالا دو روز بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و جای گرفتن در رده دوازدهم جدول، حسین عبدی به طور غیر مستقیم برانکو را تهدید به اخراج کرده است. او در مصاحبه ای که با تسنیم انجام داده گفت: بازی را با دقت زیاد تماشا کردم، اما ترجیح می‌دهم توضیحات فنی خود در خصوص این مسابقه را در جلسه کمیته فنی باشگاه مطرح کنم تا حساسیتی در این زمینه به وجود نیاید. پرسپولیس در دو بازی گذشته خود فقط موفق به کسب یک امتیاز شده و طبیعی است هواداران از این شرایط راضی نباشند. البته همه امیدوار هستیم تا در بازی‌های آینده شاهد نتایج بهتری از تیم پرسپولیس باشیم. نتایج پرسپولیس در دیدارهای آینده سرنوشت برانکو را در تیم مشخص می‌کند. البته این مسئله در مورد هر مربی صدق می‌کند و هر مربی در هر سطحی که باشد نتایج تیمش است که سرنوشت او را مشخص می‌کند.

عبدی در حالی برانکو را به طور غیر مستقیم تهدید به اخراج کرده که پرسپولیس در بدترین قرعه ادوار لیگ، در هفته های آینده باید به مصاف سپاهان، ذوب آهن، فولاد و تراکتورسازی برود. حال باید دید عبدی و سایر اعضای هیات مدیره چقدر به برانکو زمان می دهند و آیا برانکو به سرنوشت دایی دچار می شود؟

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =