جهانبخش آخرین بازی خودش برای تیم نایمخن را انجام داد.

تسنیم نوشت:علیرضا جهانبخش با 12 گل و 17 پاس گلی که فصل گذشته برای تیم فوتبال ‌اِن‌‌ای‌سی نایمخن داشت نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ دسته دوم هلند موسوم به ژوپیلرلیگ و پایان دادن به غیبت یکساله این تیم در اردویژه، بالاترین سطح فوتبال باشگاهی هلند داشت. همین عملکرد درخشان علیرضا سبب شد تا در نهایت در این تابستان وی راهی AZ آلکمار هلند بشود.

در دیدار شب گذشته (چهارشنبه) نایمخن مقابل اکسلسیور که به پیروزی یک بر صفر این تیم انجامید، علیرضا جهانبخش در مراسمی که به مناسبت جشن تولد و وداع او با هواداران برگزار شد، وی از هواداران و این باشگاه هلندی خداحافظی کرد.

جهانبخش در این مراسم گفت: روزی که دو سال پیش به نایمخن آمدم هرگز فکرش را نمی‌کردم که فصل آنطور ناامید کننده به پایان برسد. حتی برخی نوشتند و گفتند که این تیم تنها جزیی از تاریخ اردویژه است. خیلی خوشحالم که فصل بعد از آن توانستیم بلافاصله به اردویژه بازگردیم و چیزی را که هواداران‌مان شایسته‌اش بودند را به آنها برگردانیم.

بال 21 ساله تیم ملی کشورمان در ادامه عنوان کرد: در نهایت هم با اطمینان خاطر و حس رضایت از ‌اِن‌‌ای‌سی می‌روم و به فصل پیش‌رو با آلکمار نگاه می‌کنم. نمی‌توانم بازی دو تیم AZ و نایمخن را تصور کنم ولی به طور حتم جدال خاصی خواهد شد. بی‌صبرانه منتظر شروع بازی با تیم جدیدم هستم و برای باشگاه ‌اِن‌‌ای‌سی نایمخن هم آرزوی بهترین‌ها را دارم.

جهانبخش

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =