تساوی صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر / علی دایی همچنان در حسرت برد با صبا

بازی دو تیم فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، به تساوی 1 بر 1 پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، دو تیم فوتبال لیگ برتری صبای قم و گسترش فولاد تبریز، عصر امروز و از ساعت 19:15، در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر قم به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه 1 بر 1، امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.
علی دایی با قبول هدایت صبای قم در فصل جدید دو تساوی در کارنامه اش ثبت شده بود و در دیدار خانگی برابر گسترش فولاد تبریز به دنبال اولین برد بود، اما بعد از پایان این بازی، سومین تساوی صبا در سومین هفته لیگ برتر فوتبال حاصل شد تا این شائبه در ذهن خطور کند که تساوی دست از سر صبا بر نمی دارد، حتی اگر اسطوره ای مانند علی دایی سرمربی آن باشد.
صبای قم در هفته نخست لیگ برتر به یک تساوی خانگی برابر استقلال اهواز رضایت داد و در دیدار هفته گذشته نیز، برد برابر نفت تهران را با تساوی عوض کرد. 
به هر حال، صبای قم پس از تساوی خانگی امروز برابر گسترش فولاد تبریز، در سومین هفته لیگ برتر فوتبال کشور، سه امتیازی شد.
در این بازی، تنها 300 نفر تماشاچی حضور داشت تا همچنان شائبه بی اهمیتی فوتبال دوستان قم به تماشای دیدارهای خانگی نماینده استان شان در لیگ برتر فوتبال کشور، تقویت شود.
تیم داوری این دیدار را بابک وسیله با کمک سعید زارع و حمزه علی سلیمی بر عهده داشتند.
در این بازی پر برخورد، 5 کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد که محمد قاضی، رضا حقیقی، هاشم بیک زاده و حامد لک از صبای قم و همچنین مهدی کیانی از گسترش فولاد بودند.
علی دایی، صبای قم را با ترکیب، حامد لک، مسعود حق‌جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی(کریم اسلامی 46،محمد آرام طبع75) و محمد قاضی روانه بازی کرد.
تیم گسترش فولاد تبریز نیز با سرمربی گری فرزاد کمالوند، ترکیب گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، شهرام گودرزی(ایوب کلانتری 76)، محمد ابراهیمی، امین درویشی(سعید دقیقی 53)، داریوش شجاعیان را به مقابله با صبای قم فرستاد.
گل تیم فوتبال صبای قم، با گل به خودی مرتضی اسدی بازیکن گسترش فولاد تبریز در دقیقه 7 به ثمر رسید، اما در ادامه بازی، پنالتی اعلام شده به سود گسترش فولاد تبریز را گودرزی بازیکن این تیم به گوشه پایین سمت چپ دروازه صبا زد که این توپ از زیر دستان لک عبور کرد و به گل تبدیل شد.

دقایق حساس:
* دقیقه 18: صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه صبا اتفاق افتاد و توپ به دست امیرحسین صادقی برخورد کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 36: پاس نظامی پور بین دو مدافع صبا درویشی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی او از این موقعیت به خوبی استفاده نکرد و توپ را از کنار دروازه لک به بیرون زد.
دقیقه 48: شوت خطرناک قاسم دهنوی از پشت محوطه جریمه را گئورگیف دفع کرد.
دقیقه 58: برای دومین بار گل گسترش در این بازی آفساید اعلام شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم به داور بازی اعتراض کردند.
دقیقه 77: کلانتری در بدو ورودش ابراهیمی را مقابل دروازه صبا صاحب توپ کرد اما شوت این بازیکن با بی دقتی با فاصله از بالای دروازه صبا به بیرون رفت


حاشیه:
* محمد نصرتی، سعید دقیقی و ایوب کلانتری بازیکن فصل پیش صبا روی نیمکت تراکتور نشسته اند.
* محمد اوسانی و محمد قاضی دو مهاجم نوک صبا در این بازی هستند.
* با وجود اشتباه هفته گذشته حامد لک دوباره دروازه بان ثابت تراکتورسازی در این مسابقه است.
* استقبال ضعیف هواداران قمی از این مسابقه عجیب است. علی دایی بعد از بازی اول خانگی صبا از آنها خواسته بود به ورزشگاه بیایند.
* ماچادو و باتیستا دو بازیکن برزیلی، مردان خارجی این مسابقه هستند.
* پیش از شروع بازی علی دایی به استقبال کادر فنی گسترش رفت.
* غلامپور بعد از گل صبا خوشحالی همیشگی خود را انجام داد و روی دوش دایی پرید.
* قطعی اینترنت ورزشگاه یادگار امام قم باعث اعتراض خبرنگاران شده است.
* علی دایی روی خطایی که به اشتباه برای گسترش اعلام شد به اعتراض زیادی به داور چهارم کرد.
*گسترشی ها دقیقه 30 دروازه صبا را باز کردند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.
* بعد از اعلام شدن پنالتی به سود گسترش تماشاگران صبا داور بازی را دسته سومی خطاب کردند.
* خروج لک از محوطه جریمه صبا و تکل او روی مهاجم گسترش خطا اعلام شد و با کارت زرد برای او همراه بود. بیک زاده که به این صحنه معترض بود هم اخطار گرفت تا همه بازیکنان صبا و تماشاگران این تیم به داور معترض شوند.
* علی دایی که چندین بار به نحوه قضاوت داور بازی معترض بوده در صحنه ای که روی بیک زاده خطا اعلام نشد اعتراضات خود را بیشتر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =