یک تحلیلگر روسی با بررسی اوضاع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است پیروزی از آن دموکرات ها خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه ماسکوفسکی کمسمولتس در شماره امروز خود به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره و نوشته است هیلاری کلینتون رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده خواهد بود و ادامه سیاست باراک اوباما با روسیه ادامه خواهد داشت.

در این مقاله نقطه نظر تحلیلگران درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا آورده شده است. با وجود اینکه عده زیادی از ناظران با نگرانی  رشد محبوبیت دونالد ترامپ میلیاردر آمریکایی را رصد می کنند، کارشناسان به نادیده گرفتن این پدیده سیاسی دعوت کرده و تأکید می کنند که هیلاری کلینتون رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد. به گمان آنها، خانم کلینتون در این انتخابات نه با دونالد ترامپ بلکه با شخص دیگری رویارویی خواهد کرد. در حال حاضر حزب جمهوری خواه 17 نامزد ریاست جمهوری دارد که همه آنها شخصیت های ضعیف و شبیه به هم هستند.

ترامپ در میان آنها واقعاً شخصیت بارزی است ولی اکثر مردم امریکا می خواهند کسی را انتخاب کنند که راه حل های مسایل کشور را بداند. بی نظمی در اردوگاه جمهوری خواهان باید به خانم کلینتون کمک کند. ولی کارشناسان آمریکایی تأکید می کنند که خانم کلینتون می تواند فقط برای یک دوره ریاست جمهوری انتخاب شود زیرا تا سال 2020 خستگی رأی دهندگان از دمکرات ها به اوج خود خواهد رسید. به عقیده کارشناسان، دولت کلینتون-2 از نظر روابط با روسیه به معنی ادامه سیاست باراک اوباما خواهد بود. اکنون روابط بین روسیه و آمریکا دشوار و پیچیده است ولی از قالب های کاری پا فراتر نمی گذارد. تمدید این وضع از روی کار آمدن کسی از جمهوری خواهان بهتر است زیرا ممکن است تا چهار سال آینده از تنش در روابط دوجانبه کاسته شود.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صابر A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    12 10
    چه دموکرات ها باشن چه جمهوری خواه سیاست های کلان ایالات متحده با تغییر یه ریس جمهور عوض نمیشه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    3 1
    خدا کند این دوگره چمهوری خواه ودموکراتها به جون هم بیفتن تا جهان در آسایش باشد
  • رسول IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    1 2
    خدا نكنه پيرزن با سابقه مريضى مرد بايد بشه رييس جمهور نه يه پيرزن