۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۸

ایسنا نوشت:

پنجاه و چهارمین مرحله از یارانه نقدی ساعت 24 امشب - دوشنبه - به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

 یارانه 45 هزار و 500 تومانی ماه جاری در حالی پرداخت خواهد شد که بنابر آنچه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده است تا پایان ماه جاری تعداد حذف شدگان از دریافت یارانه به دو میلیون نفر خواهد رسید. این در حالی است که تاکنون تعداد متفاوتی از 50 هزار تا یک میلیون نفر به عنوان حذف‌شدگان اعلام شده است.

بر این اساس با توجه به اینکه در مجموع بالغ بر 76 میلیون نفر در هر ماه یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می کنند، در صورت حذف دو میلیون نفر مد نظر ربیعی، به نظر می‌رسد لیست یارانه بگیران برای شهریور ماه به کمتر از 74 میلیون نفر کاهش پیدا کند. غربالگری که می‌تواند رقمی حدود 91 میلیارد تومان در هر ماه و 637 میلیارد تومان را تا پایان سال برای دولت صرفه جویی کند.

این در حالی است که با ادامه حذف پردرآمدها در ماه‌های باقی مانده سال، به طور یقین میزان بیشتری در هزینه های یارانه نقدی دولت که در هر ماه به حدود 3500 میلیارد تومان می رسد، صرفه جویی شده و بخشی از کسری پرداخت آن را جبران خواهد کرد.

اما با توجه به اینکه در هر ماه تعدادی از یارانه بگیران تحت عنوان پردرآمدها حذف می شوند، در صورت اعتراض به این موضوع می‌توانند در یک فرصت دو ماهه به سامانه yaraneh10.ir که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

آنطور که قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده است تاکنون حدود 17 هزار نفر که به دلیل بروز خطا از جمع یارانه بگیران حذف شده بودند بعد از بررسی و تشخیص محق بودن برای دریافت یارانه نقدی به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها اضافه شده‌اند.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    6 0
    مردیم از گشنگی
  • محمد عظیمی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    6 0
    سلام کم کم دولت دارد یک ماه یارانه را حذف می کند
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    4 0
    خطا كدومه آقا؟؟؟؟؟ مگه ميشه پيرمردي كه مستمري بگير تامين اجتماعي با حقوق 800هزارتومانه جزء پردرآمدها به حساب بياد و يارانه اش قطع بشه ما كه هركي رو ديدم قطع شده جزء كم درآمدها بوده خواهشاً طوري صحبت نكنيد كه مردم به شما بي اعتماد بشن. چون اعتماد رفته رو ديگه نمي شه برگرداند.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    3 1
    اخ جون یارانه ها واریز شد
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    12 1
    تكليف اين تاخير واريز كه هر ماهه چند روز هم اضافه ميشه چه خواهد شد ؟ الان مردم ايران يك ماه يارانه معوقه از دولت طلبكارن ، لطفا از مسئولين سوال كنيد كه زمان واريز اين يك ماه بدهي چه زماني خواهد بود ؟ باسپاس
  • کیانوش A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    3 0
    با سلام من با هیچ درامد و سرمایه امشب ساعت دو شب هنوز هیچ یارانه ای به حسابم واریز نشده
  • به نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    جرا با افزایش قیمت نان و بنزین و غیره یارانه را افزایش نمیدهند؟