۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

فیلیپ هاموند وزیر خارجه بریتانیا در حساب توئیتر خود سفر به ایران را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس که در راس هیئتی سیاسی و تجاری روز گذشته وارد تهران شد با محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین صبح امروز با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

وزیر خارجه انگلیس سفرش به تهران را مثبت ارزیابی کرده است، وی در حساب توئیتر خود درباره این سفر و دیدار با وزیر خارجه کشورمان نوشته است: در تهران گفتگوهای خوبی با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران درباره مسائل امنیتی و مبارزه با گروه تروریستی داعش داشتیم.

 وی همچنین درباره ورود هئیت تجاری انگلیس به ایران با انتشار این تصویر نوشت: در راس هیات تجاری انگلیس در حال بحث درباره فرصت های آینده ایران و بریتانیا برای کسب و کار در انگلیس.

و در اخر خوشحالی وزیرخارجه بریتانیا از بازگشایی سفارت کشورش در تهران او این لحظه را تاریخی خواند و نقطه عطفی در روابط ایران و انگلستان برشمرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    مرگ برانگلیس
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      دوست عزیز 30سال هست که داریم به کشورهای مختلف مرگ بر می گیم. در این 30 سال به کجا رسیدیم. بهتر نیست کمی هم تفکراتمون را عوض کنیم و راه دیپلماسی را انتخاب کنیم و ببنیم 30 سال دیگه کجا هستیم؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      90 8
      آب بریزم؟؟
  • مهدی A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    32 3
    داش هاموند فیلتر شکن چی گرفتی ؟ سرعتش خوبه؟ ماهی چند؟..
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    33 4
    مرگ بر تندروی...نه به دیپلماسی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    3 79
    دل خودتون رو بیخود خوش نکنید انگلیس مستکبر با ما آبش یه جوب نمیره و اللهی که اصلا باهامون رابطه نداشته باشن. دوستانی که بخاطر هیچ و پوچ ذوق زده شدین هم بدونید فردا که انگلیس دوباره سیاه بازی درآورد بازم میریزیم سفارتشون این بار مثل تسخیرلانه جاسوسی سال58 بازهم به گروگانشون میگیریم و هم اسناد رو علنی رو میکنیم. هرچند سند جنایت انگلیس فراوانه ولی شما ها خودتون رو ارزان فروختین و زود زجر هایی که کشیدیم یادتون رفت...لعنت به کسایی که تا کشور رو دودستی تحویل ندن زمین نمیشینن ولی کور خوندن مملکت صاحب داره
    • هموطن A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      7 33
      آنچه که مسلمه انگلیسی جماعت هیچوقت دستش رو نیست.گذشته انگلیس در عصر حاضر هم هیچوقت فراموش نمیشه.ولی این بزن بگیر و ببندها و حرکتهای سرخودی تخته گاز رفتن هم نه نتها سودی نداره بلکه بهونه اشکار دستشون میده.بهترین برخورد با اینها تدبیره.اون کسی برندست که هر حرکت انگلیسیها رو با تدبیر و تفکر جواب بده.هنوز نمیفهم یعنی چی از دیوار یه مملکت بالا رفتن؟ شما یه حرکتی اول انقلاب دیدی دیگه هی گیر دادین به اون..اون قضیش با این خیلی فرق میکنه.گرچه همون حرکت هم با امام هماهنگ نشده بود..حالا بگذریم..صحبت فراوانه.ولی بد نیست شما هم بشینی یه خرده بالا پایین کنی..در حد خودت به وصعیت کنونی مملکت ضربه نزنی و هزینه برای مردم به بار نیاری.
    • سامان IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
      2 0
      شما و امثال شما کلا" مالیخولیا دارین.... توهم توطئه داره می کشتتون کشور رو اون مردک دودستی تحویل داد... وقتی واردات رو برای پر کردن جیب دوستان تازه به دوران رسیده اش افزایش داد و کشور رو محتاج کالاهای خارجی و از همه بدتر "لوکس خارجی" کرد و آنها هم در بزنگاهی که سال ها دنبالش بودند تحریم ها را سفت و سخت کردند خیانت به کشور کاری بود که دولت قبل به بهترین شکل ممکن انجام داد و نه دولت فعلی کمی چشم هایتان را باز کنید و بعد هم کمی آن ها را بشویید تا شاید عاقل شوید
    • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
      3 0
      نه آقای بی نام جنایت های بریتانیا هرگز فراموش نمیشه و نخواهد شد اما یک چیز را بدون اون هم اینه که در دنیای امروز دیپلماسی حرف اول و آخر را میزند آدم باید سر را با پنبه ببره نه با جنگ و خون ریزی شعار و تبلیغ کاری که دکتر ظریف کرده.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    37 3
    به نظر من روابط با اینگلس خیلی بهتر با فرانسه است
  • رحیم ثاقبی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    6 56
    وای به روزی که فکر کنیم با این انگلیس هیچ مشکلی نداریم و اگر داشته باشیم فرض محال بتوانیم با گفتگو و تعامل آن را حل و فصل کنیم و احیانا دیگر هیچ گزندی از سمت این روباه پلید و خائن به مانرسد زهی خیال باطل ؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      43 3
      چقدر زشته اسم يه حيوون رو به يه كشور نسبت بديم. تصور كنيد همين رفتار رو با ما!!
    • بی نام RO ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      2 8
      خب روباه هم حیوانه گناه داره اینقدر یک حیوان رو بدنام نکنید صفات بد روی حیوانات گذاشتن فقط بهانه میده دست یک عده شکارچی
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    35 3
    گاهی با دشمنی و مرگ گفتن نمیتوان به اون اهداف مهم اسلامی رسید ولی با دوستی و تعامل میشود بر دنیا حاکم شد باید با پنبه سر برید
  • استقلال A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    2 17
    جاسوس پیر وارد شد. خدا بخیر گرداند.
    • بی نام A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      3 0
      اگر اين جاسوسي كه شما مي گي تازه وارد شد ما يه عمره گرفتار متوهمين جاسوس پندار هستيم.