۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
تصادف مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه فتح

ایسنا نوشت:

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار موتورسیکلت با سواری پراید در بزرگراه فتح خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی  در این باره گفت: در ساعت 8:1 صبح امروز سه شنبه یک دستگاه سواری پراید در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح در حال حرکت بود که در محدوده میدان شیر پاستوریزه ناگهان یک موتورسیکلت که هم‌جهت با پراید در حال حرکت بوده به شدت با قسمت عقب این خودرو برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه شدت این حادثه به حدی بود که موتورسوار و موتورسیکلت به لاین 2 بزرگراه پرتاب شدند، افزود: عوامل راهور و عوامل امدادی در محل حاضر شده و در بررسی عوامل اورژانس مشخص شد موتورسیکلت‌سوار25 ساله به علت شدت جراحات وارده و ضربه مغزی در دم جان خود را از دست داده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت وقوع این حادثه گفت: بررسی کارشناسان نشان داد که بی‌احتیاطی موتورسیکلت‌سوار و عدم توجه به جلو علت بروز این حادثه بوده و برابر گزارش‌های اولیه راننده پراید نقشی در بروز این حادثه نداشته است.

مرادی با اشاره به این حادثه افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، تاثیر زیادی در مرگ این فرد داشت؛ به طوری که در صورت استفاده از کلاه، احتمال زنده ماندن وی وجود داشت.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به بروز این حادثه، به رانندگان و به ویژه موتورسیکلت‌سواران توصیه کرد که حتما به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و ضمن رعایت آن، مواردی چون توجه به جلو، رانندگی با سرعت مطمئنه را حتما به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

مرادی افزود: رانندگان موتورسیکلت‌ حتما باید از کلاه ایمنی استفاده کنند و سخت‌گیری‌های پلیس برای حفظ جانشان است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    27 2
    چرا ماموران پلیس هیچ جریمه ای برای راکبان موتور سیکلت سوار بدون کلاه ایمنی ، تردد در معابر پیاده و تردد در مابین خودروها ، به عمل نیاورند و فقط زورشان به خودروها می رسد؟