ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس نهم گفت: شاید اظهار نظر رئیس‌جمهور فرصت خوبی را فراهم کرده باشد که درباره نوع نظارت شورای نگهبان ارزیابی انجام شود.

علی مطهری در مورد اظهار نظر رئیس‌جمهور در مورد شورای نگهبان و هجمه‌های انجام گرفته به وی تصریح کرد: ‌آقای رئیس‌جمهور یک نظریه را مطرح کرده و به دلیل اینکه وی مطابق اصل ۱۱۳ قانون اساسی مسئول اجرای قانون اساسی است، چنین حقی را دارد که از حقوق مردم حفظ و حراست کند.

نماینده مردم ری تهران همچنین ادامه داد: افرادی که نسبت به اظهارات رئیس‌جمهور واکنش نشان داده‌اند٬ حداکثر از طریق استدلال به مسائل مطرح شده از طرف وی پاسخ دهند. البته جای امیدواری دارد استدلال‌ها به منظور کشف حقیقت باشد تا رفتار سیاسی.

مطهری همچنین ادامه داد: شاید اظهار نظر رئیس‌جمهور فرصت خوبی را فراهم کرده باشد که درباره نوع نظارت شورای نگهبان ارزیابی انجام شود که این نظارت‌ها تا امروز برای کشور مفید بوده است و تا چه اندازه آثار مثبت داشته است و تا چه اندازه آثار منفی درپی داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما باید در کشور فضا را باز کنیم تا افراد بتوانند در ارزیابی عملکرد شورای نگهبان استدلال‌های خود را بیان کنند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    54 2
    ای کاش ده نفر مرد شبیه مطهری در این کشور داشتیم