کسانی که پول بی زبانشان را به کام مدیران پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری میزان ریخته اند، حالا طلبکار شده اند که چرا دولت پول آنها را پس نمی دهد. آنها وعده گرفتند که تا آخر این هفته مشکلشان حل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تجمع و خیابان بستن مالباختگان پدیده شاندیز و میزان امروز در مشهد، باعث بی نظمی در عبور و مرور و بستن خیابان بهار در مقابل استانداری خراسان رضوی شد.

این تجمع که دیروز با استفاده از شبکه های اجتماعی هماهنگ شده بود از ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل استانداری مشهد شکل گرفت و مالباختگان پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری میزان، با سر دادن شعار، نوشتن پلاکارد و بستن راه اتومبیل رو، سعی کردند صدای خود را به گوش مسئولان استانداری برسانند.
به گزارش خبرنگار ما، مالباختگان با سر دادن شعارهایی مانند "ما همه یک دسته شدیم، از وعده ها خسته شدیم" و "هشت ماه شعار شنیدیم، یک بار عمل ندیدیم" از مسئولان خواستند داد آنها را از مدیران این دو موسسه بگیرند. آنها همچنین خواستار این شدند که مصوبات شورای عالی امنیت ملی درباره این دو موسسه و سهامداران مال از کف داده آنها اعلام شود.
پس از حضور مردم در مقابل استانداری معاون فرماندار مشهد در جمع آنها حاضر شد و اعلام کرد کارهای نهایی برای پس گرفتن وجوه مردم از شرکت پدیده شاندیز در حال نهایی شده است و مسئولان با یک مجموعه سرمایه گذاری که توان اجرای بقیه امور این شرکت و دادن حق و حقوق مردم را داشته باشد، در حال رایزنی هستند.
محمود کریمی پس از گذشت چند ساعت از شروع تجمع مردم که گه گاه باعث مسدود شدن و ترافیک در خیابان بهار مشهد شده بود در بین جمعیت حاضر شد و ضمن درخواست از مردم برای حفظ آرامش، قول پیگیری و اعلام مصوبات شورای عالی امنیت ملی را داد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد که در بین سهامداران پدیده شاندیز حاضر شده بود گفت: نتیجه پرونده پدیده طی دو روز آینده مشخص و به اطلاع مردم خواهد رسید.
او پیشبرد توافق با سرمایه گذار را 90 درصدی خواند و گفت: موضوع پدیده شاندیز در حال انجام توافق است تا این شرکت به یک مجموعه قانونی، اقتصادی با توان اجرایی و پاسخگوی مردم تبدیل شود. مجوز دادن از الزامات توافق با سرمایه گذار است. ما دنبال استیفای حقوق مردم بوده به همین دلیل مسوولان استان پیگیرند تا با کمک تهران مجوزهای لازم اخذ و به سرمایه گذار تحویل گردد.
با این وعده سهامداران پدیده و میزان متفرق شدند ولی فعالیتهای آنها در شبکه های اجتماعی نشان می دهد قرار است در صورت عدم اعلام مصوبات شورای عالی امنیت، مجددا تجمع دیگری را در مقابل استانداری انجام خواهند داد.

۴۵۲۳۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =