ایرنا نوشت:

رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان و دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های کشور گفت: اصلاح طلبان تاکنون اجماع خود بر دکتر روحانی را حفظ کرده و در ادامه نیز حفظ خواهند کرد.
حجت الاسلام محسن رهامی با ارزیابی مطلوب از عملکرد دو سال اخیر دولت یازدهم افزود: پس از گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم به عنوان یک فعال سیاسی و یک شخصیت دانشگاهی به عملکرد این دولت نمره قبولی می دهم.
وی ادامه داد: رفع بحران هسته ای، ایجاد فضای باز سیاسی و بازگشایی خانه احزاب و تقویت تشکلهای سیاسی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی بود که در دو سال اخیر به این وعده ها جامه عمل پوشانده است.
رهامی با بیان اینکه اصلاح طلبان کشور از دکتر روحانی حمایت می کنند، گفت: تلاش ما بر این است تا به جای اینکه باری بر دوش دولت باشیم یاور دولتمردان باشیم و اتحاد و همدلی خود را با دولت حفظ کنیم.
دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های کشور تصریح کرد: بین دولت و اصلاح طلبان هیچگونه شکافی ایجاد نشده چرا که حمایت ما از دولت یازدهم یک حمایت راهبردی است.
رهامی خاطرنشان کرد: سوال و استیضاح های مکرر وزیران در مجلس عملکرد دولت را فرسایشی می کند.
وی افزود: وحدت و همدلی در کشور می تواند در برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه نقش مهمی داشته باشد تا از این طریق یک مجلس دلسوز و موفق شکل گیرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =