پلیس تایلند روز شنبه در جریان تحقیق در مورد بمبگذاری روز ۱۷ اوت در بانکوک یک فرد متهم را بازداشت کرد.

 

 

 

 

پلیس تایلند روز شنبه در جریان تحقیق در مورد بمبگذاری روز ۱۷ اوت در بانکوک یک فرد متهم را بازداشت کرد. بنا بر اعلام دولت نظامی تایلند فرد دستگیر شده دارای تابعیت ترکیه است.

به گفته پلیس تایلند فرد دستگیر شده، مظنون اصلی بمبگذاری نیست اما متهم به دست داشتن در این حادثه است.

پلیس شنبه بعد از ظهر به آپارتمان فرد دستگیرشده در حومه شمالی بانکوک یورش برد و در جریان این عملیات مقادیری از موادی که در ساخت بمب کاربرد دارند پیدا کرد که امکان دارد از آنها برای بمبگذاری ۱۷ اوت استفاده شده باشد.

متهم اصلی بمبگذاری فردی است که در تصاویر دوربین های مداربسته با لباس زردرنگ دیده می شود. مقامات تایلند جایزه ای ۸۵ هزار دلاری برای اطلاعاتی که بتواند منجر به دستگیری متهم اصلی بمبگذاری شود تعیین کرده کرده اند.

پلیس تایلند ظرف دوازده روز گذشته در جریان تحقیق در مورد حادثه بمبگذاری پیشرفت کمی داشته است. ارتش تایلند هدف بمبگذاری اخیر را لطمه زدن به اقتصاد متزلزل این کشور ارزیابی کرده است.

انفجار بمب در روز ۱۷ اوت در یک معبد هندو در یکی از مناطق گردشگری در شهر بانکوک منجر به کشته شدن ۲۰ نفر و زخمی شدن تعدادی بیشتر شد. چهارده نفر از قربانیان این بمب گذاری اتباع خارجی بودند.

منبع: یورونیوز

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    9 18
    ترکیه در تروریست پروری به زودی گوی سبقت را از عربستان خواهد ربود. یکی از مظنونین حوادث چند ماه پیش پاریس هم یک تبعه اهل ترکیه بود و بسیاری از اعضای داعش هم اهل این کشور هستند.
    • بابک IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      2 0
      تو مرض ترک ستیزی انگار گرفتی.خدا شفات بده