۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
ایجاد 10 هزار پست روستایی در کشور

مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در استانداری اصفهان گفت: به منظور خدمت رسانی با کیفیت در مناطق محروم ، 10 هزار پست روستایی در کشور ایجاد شده است .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات، مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در سفربه استان اصفهان، با حضور در استانداری با سیستانی معاون استاندار دیدار و گفت و گو کرد و افزود: طرح GNAF اطلاعات پایه ای کشور را برای ارایه بهینه خدمات فراهم می کند.

وی ادامه داد:‌با پیاده سازی طرح کلان ملی GNAF اطلاعات مکانی کشور همسان و تجمیع شده و این امر، مدیریت بهینه خدمت رسانی به هموطنان را موجب می شود.

رییس هیات مدیره پست ازGNAF به عنوان مهم ترین اطلاعات پایه ای کشور جهت برنامه ریزی دولت نام برد و اظهار کرد: بهنگام سازی اماکن کشور از سوی شرکت پست با جدیت دنبال می شود و تا کنون بیش از 44 میلیون رکورد شناسایی شده است.

وی با اشاره به ارایه خدمات پستی در نقاط محروم کشور گفت: خدمات پستی باید در تمام نقاط کشور خدماتی باکیفیتی یکسان ارایه شود که در این راستا تاکنون 10 هزار پست روستایی در کشور ایجاد شده است .

مهندس مهری ادامه داد: افزایش ظرفیت دیتا سنترها تا 10 دیتا سنتر، سامانه بانک اطلاعات، کارپوشه ایرانیان و رایانامه پستی از جمله طرح هایی است در 17 مهر روز جهانی پست افتتاح می شود .

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به بسترسازی برای تحقق دولت الکترونیک افزود: این امر، بدون پست محقق نخواهد شدو بر همین اساس، زیرساخت‌های لازم آماده شده است.

همچنین ، پیاده سازی طرحGNAF ؛ افزایش 69درصدی درآمد؛ افتتاح 9 سرویس و 132خدمت جدید؛ بهره برداری از 15 پروژه عمرانی در سراسر کشور؛ انعقاد بیش از 3000 قرارداد با شرکت ها و سازمان ها، مهم ترین اقداماتی بود که مدیرعامل در این جلسه به آن اشاره کرد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =