معاون فرماندار مشهد: پدیده شاندیز به سرمایه گذاران جدید فروخته می شود/ طلبکاران منتظر حل مشکل باشند

قرار است شرکت پدیده شاندیز که گفته شده ۸۰ درصد سهام آن متعلق به محسن پهلوان است، به سرمایه گذاران جدید فروخته شود. با این کار، مشکل سهامداران طلبکار این شرکت نیز حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین امروز باز هم سهامداران شرکت پدیده شاندیز و تعاونی اعتباری میزان دست به تجمع در مقابل استانداری خراسان رضوی زدند. با وجودی که این تجمع به مسجدی در همان حوالی حمایت شد، ولی باز هم معاون فرماندار مشهد و مسئول پرونده پدیده شاندیز در میان تجمع کنندگان حاضر شد و به آنها درباره رفع مشکلات پدیده شاندیز قولهایی داد. 

محمودکریمی که به گفته مالباختگان پدیده شاندیز یکی از چهره های پاسخگو و فعال در زمینه رفع مشکلات سهامدار این شرکت است، در گفتگو با سرویس مشکلات مردم اعلام کرد تنها ۳ مجوز برای رفع کلیه مشکلات سهامداران پدیده شاندیز باقی مانده است.
در ادامه گفتگوی ما با کریمی را می خوانید:

مسئله طلبکاران پدیده شاندیز به زودی حل می شود؟
انشالله، با توجه به روند کاری که در پدیده پیش آمده، نیاز بود یک سری مجوزاتی از تهران برای آن گرفته شود تا بتوانند هیات مدیره قانونی این شرکت بتوانند با سرمایه گذارانی که حاضر به کمک به حل مشکل هستند و پدیده را بخرند، مذاکره کنند.


پس چرا تابحال پدیده را نفروخته اند تا مشکل سرمایه گذاران هم حل شود؟
هر سرمایه گذاری که می آید برای خرید پدیده، می گوید باید مشکلات این شرکت حل شود و مجوزات قانونی برای خرید و فروش سهام آن آزاد باشد. آن مجوزات قانونی نیز ۱۶ مورد است که تاکنون ۱۳ مورد حل شده و به تصویب رسده. ۳ تا هم در حال بررسی و حل موضوع است.


این ۳ مورد حل نشده، شامل چه چیزهایی می شود؟
نمی دانم کدام ۳ مورد است که تاکنون حل نشده. اطلاع کلی که از مقامات بالادستی خودم و استانداری خراسان رضوی گرفتم این ۳ مجوز هنوز در حال رسیدگی است. ۱۳ تا از مجوزها توسط شورای عالی امنیت ملی تصویب شده.


پیش بینی می کنید چه زمانی مشکلات حل شود؟
هر روز، روزشماری می کنیم این مشکلات حل شود. پیش بینی ما این است که آقای استاندار و مسئولان استان هر روز نهایت تلاش خود را می کنند برای اینکه جواب مردم داده شود و مشکل حل شود.


مشکلات طلبکاران شرکت تعاونی میزان چه زمانی حل می شود؟
درباره میزان اطلاع ندارم.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =