یحیی الوان سرمربی تیم عراق درباره اتفاقات به وجود آمده برای کرار ایرانی ها را مقصر می داند!

احسان خراسانی - خبرگزاری خبر آنلاین ؛ از همان روز اول که این کرار پای خود را به ایران گذاشت مشخص بود که آینده پر حاشیه ای را در اینجا پیش رو دارد. حاشیه های  کرار از همان زمان حضور او در تراکتور شروع شد. داستان شورشی بازی کرار از همان زمان آغاز شد که او در بازی تراکتور و صبا کمک داور مسابقه را زد و تنها 5 جلسه محروم شد!

همین کافی بود تا کرار فکر کند هر کاری که دلش بخواهد را می تواند در ایران انجام بدهد. از قبل هم مشخص بود که این 5 جلسه محرومیت تاثیری روی کرار ندارد. او در لیگ چهاردهم در بازی استقلال و سایپا، به علیرضا فغانی که یکی از داوران بین المللی ایران به حساب می آید،، توهین بدی کرد. بعد از این اتفاق باز هم با هافبک عراقی استقلال کنار آمدند و او را تنها 3 جلسه محروم کردند. جالب بود کرار در این شرایط هم دست از مصاحبه های جنجالی بر نمی داشت و می گفت : « نمی دانم در فدراسیون فوتبال چه می گذرد؟ در آنجا هیچ چیز سر جایش نیست!» با وجود این صحبت ها و علنی شدن فحاشی کرار به فغانی، اما به محرومیت او اضافه نشد. البته این بار حتی استقلالی ها هم فهمیدند که دفاع کردن از کرار جایز نیست. خیلی از استقلالی ها گفتند که کرار نباید به ایرانی ها توهین کند.

شاهکار فدراسیون و کمیته انضباطی در زیادی راه آمدن با کرار موجب شده تا او پا را فراتر بگذارد و در فصل جدید تیم خودش را رها کند و هر موقع هم که دلش خواست به عراق برود. درست است باشگاه استقلال باید مطالبات کرار را پرداخت کند اما رفتار های این هافبک جنجالی آبی ها از ابتدای فصل اصلا در شأن نام باشگاه استقلال نبود. همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که استقلالی ها خیلی هم با کرار راه آمده اند و بخشی از پول او را پرداخت کرده اند. اما کرار که نماد بی نهایت طلبی شده است تا همه پول خود را دریافت نکند، نمی خواهد دست از لجبازی هایش بردارد.

با وجود این همه حاشیه اظهارات سرمربی تیم ملی عراق بسیار آزار دهنده است.یحیی الوان در آخرین مصاحبه خود دست به انتقاد از ایرانی ها زده و گفته است: « نمی دانم در فوتبال ایران چه خبر است که کرار اینگونه شده است؟ ما در عراق هیچ مشکلی با او نداشتیم.» جالب است که پس از به وجود آمدن حواشی زیاد حالا ایرانی ها مورد انتقاد مربی عراق قرار گرفته اند! 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =